خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۶۰۶

زمان به روزرسانی ویندوز ۱۰ اعلام شد

منابع خبری از عرضه نسخه به روزشده تازه ویندوز 10 در ماه مارس خبر داده اند. این به روز رسانی دو ماه بعد از عرضه وصله به روزرسان ویندوز 10 در سالگرد عرضه آن در دسترس قرار می گیرد. به نقل از پاکت لینت، مایکروسافت در سال 2017 دو به روزرسانی مهم برای ویندوز 10

منابع خبری از عرضه نسخه به روزشده تازه ویندوز 10 در ماه مارس خبر داده اند. این به روز رسانی دو ماه بعد از عرضه وصله به روزرسان ویندوز 10 در سالگرد عرضه آن در دسترس قرار می گیرد.

به نقل از پاکت لینت، مایکروسافت در سال 2017 دو به روزرسانی مهم برای ویندوز 10 انجام می دهد. یکی از این دو به روزرسانی موسوم به Redstone 2 در جریان است و دومی پنج ماه دیگر صورت می گیرد.

احتمالا این به روزرسانی 1703 نام می گیرد. کارشناسان می گویند عدد 03 در این عدد اشاره به ماه مارس دارد و عدد 17 بر سال 2017 دلالت می کند.

به گزارش فارس، کارشناسان می گویند ممکن است مایکروسافت در اکتبر امسال و در جریان برگزاری نشست سالانه خود در مورد به روزرسانی تازه اطلاع رسانی کند. این نشست رسانه ای 26 اکتبر در شهر نیویورک برگزار می شود و در جریان آن از مدل تازه رایانه سرفیس با سه نمایشگر متفاوت هم رونمایی می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.