خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۰۰۸۴

عملکرد منفی بورس امروز / خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند

عملکرد منفی بورس امروز / خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند

در پایان معاملات بازار سهام در روز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰، شاخص کل بورس تهران با افتی ۰٫۱۹ درصدی به کار خود پایان داد، گروه خودرویی پرمعامله‌ترین گروه بازار بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات بازار سهام در روز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰، شاخص کل بورس تهران با افتی ۰٫۱۹ درصدی (۲۳۰۰ واحدی) و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۹۲ واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن هم ۰٫۱۹ درصد به ثبت رسید.

در بازار امروز حدود ۶ میلیارد برگه سهم معامله شد که ارزش این معاملات بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بود. سه نماد شستا، شپنا و شتران به ترتیب با ۷۸۰، ۷۲۱ و ۶۰۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و پارسان و شبریز نیز دو نمادی بودند که با تاثیرگذاری مثبت خود باز هم نتوانستند مانع افت شاخص کل شوند.

امروز گروه خودرویی با ارزش معاملات ۴۷۶ میلیارد تومانی لیدر بازار بود و دو گروه شیمایی و فراورده‌های نفتی هم هر کدام ۴۶۵ و ۳۸۳ میلیارد تومان معامله را به ثبت رساندند.

در میان نمادهای بورسی هم برکت، کمند و شپنا به ترتیب با ۲۴۰، ۱۹۷ و ۱۶۴ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. این در حالی بود که صندوق دولتی پالایشی نیز امروز حجم معاملات ۲۱ میلیونی را پشت سر گذاشت و در نهایت با افتی ۱٫۵۸ درصدی به کار خود پایان داد.

13 تیر 1

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    فعلا نظری ندارم

  • Mbm

    افت و خیز لازمه برای بازار ولی مصنوعی و در اختیار اشخاص مضر و باعث رانت خوری

  • ناشناس

    فلزات فملی فولاد نوری پیشتاز خواهند بود

    • ناشناس

      بله بعلاوه معدنی مثل روی و آهن

  • ناشناس

    ارزش معاملات بالا با وجود منفی بودن سهم در خودرویی یعنی سهامدار خرد بیشتری در حداقل قیمت و صف فروش راضی به فروش شده این کجاش خوبه؟

  • ناشناس

    مشکل ما سهامدارها اینه که سهمی که روند نزولی میگیره
    معمولا تا یک هفته ادامه پیدا میکنه واین تاثیر منفی روی روحیه سرمایه گذار می‌گذاره وباعت میشه اون سهمو بفروشه اگه بازار طبیعی باشه نباید اینطور باشه یعنی نهایتا یک تا دوروز نه اینکه بعضی اوقات تایک ما این تنزل طو ل بکشه