خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۸۱۰۵

شوک عشقی به بورس / شاخص مجددا ۱٫۴ میلیون واحدی شد

شوک عشقی به بورس / شاخص مجددا ۱٫۴ میلیون واحدی شد

در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشد حدود ۲۵ هزار واحدی در کمتر از ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش تجارت‌‎نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران رشدی حدود ۲۵ هزار واحدی را به ثبت رساند. این اولین واکنش بورس به انتخاب «مجید عشقی» به عنوان رئیس جدید بورس بود.

بازار در حالی شروعی سبز داشته که هفته گذشته شاخص کل بورس تهران با ثبت روزهای منفی و بازدهی منفی ۵٫۵ درصدی یکی از بدترین عملکردهای خود از ابتدای تابستان را به ثبت رساند. این در حالی بود که در هفته گذشته بیش از ۳٫۷ هزار میلیارد تومان پول حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

در جریان معاملات امروز، سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند. در حالی که اکثر گروه‌ها امروز روندی مثبت دارند، گروه پالایشی با روندی متعادل کار خود را آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد تغییر مدیرعامل بورس، موجب شده تا شوکی مثبت به بازار سهام وارد شود و حالا شاخص مجددا کانال ۱٫۴ میلیون واحدی را پس گرفته است. با این حال پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده روند بازار متعادل و پرنوسان باشد.

در نیم ساعت نخست معاملات امروز، ارزش معاملات بیش از یکهزار میلیارد تومان بوده و سه نماد شپنا، کمند و پالایش بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شک عشقی را باور نکنید! شک به عشقی را در نظر داشته باشید. از عمل قبلی ها درس عبرت بگیرید.

  • ناشناس

    به این نتیجه رسیدین که همه پیش بینی ها آبکی بود یکی میگفت مربوط به دلاره یکی میگفت تقصیر مردم و…اگربخوان سبز میشه

  • ناشناس

    جون عزیزاتون حداقل یک هفته مثبت کنین ضررمون جبران بشه خدا ازتون راضی باشه

  • ناشناس

    . که یه روزه یه مثبت میخوره یه قرون بالا ولی ۷۰ درصد توضرریم

  • ناشناس

    سلام.باورتون نمیشه رفتیم بانک تجارت برای سود برخی سهام،اول که سه روز فردا بیا فردا بیا کرد،پس از چند روز مراجعه آخرش گفت کدوم سود،باورتون نمیشه آبدارچی بانک که آشنا بود ،گفتش کارمندای بانک سودها رو میبرن،کسانی که اونجا حساب دارن و مشخصات دارن،و میگفت چونکه کسی برا سود ۱۰هزار ۲۰هزار نمیاد معمولا خود کارمندان میبرن برخی هاشون گفتش حتی به کد بورسی هم دسترسی دارن

  • ناشناس

    کدوم شوک ؟
    ۳۲ میلیون داده ام شبندر الان بفروشم ۳ میلیون میشه

  • ناشناس

    ازپارسال تاالان هرچه نظریه داشتیدارایه کردید کوتاه مدت میان مدت بلندمدت فلانی سرفه کردفلانی عطسه کردبورس منفی شدجمع کنید این دکان بازارتونو تادست این ارازل راازبورس کوتاه نکنید وضع همینه بدترهم میشه دارندارمون خوردن یه لیوان هم روش لعنت به آن کسی که یک سری رانتخوارهاراواردبورس کرد

  • فردین

    متأسفم برای مردمی که از یک سوراخ هزاران بار گزیده می شوند. مردم ایران تا زمانیکه نخوان از اشتباهات گذشته درس بگیرن، هیچ چیزی درست نخواهد شد.

  • ناشناس

    تنها نجات خودتون یا سهامداران خرد اینه که همه باهم از بورس بیرون بیاین تا دولت دربورس تخته کنه . همه چیز از سهامداران خرده نه از دولت . وقتی پول وارد بورس نشه هرروز بیاد پایین و پول نباشه دولت دست به کار میشه . بورس هرگز برنمی گرده هرکس ضررشون جبران میشه فرار می کنند . همه منتظر هستند به کانال ۱۶۰۰ برسه . دوسال اگر پول می دادی بنگاه الان ۱۰۰ برابر میشد . چرا پول تو بورس میارین الان باید ناله کنید . ان شالله تازیر ۸۰۰ میاد تا شماها باشین با هیچ حرفی وارد بورس نیشین . منتظر زیر ۱ میلیون باشید .

  • ناشناس

    امیدوارم آه سهامداران خرد دامن همه مفسدان را بگیرد . به قول حافظ
    دور شو از برم ای زاهد و بیهوده مگوی
    من نه آنم که دگر گوش به تزویر کنم
    بورس را باید بوسید و گذاشت کنار