کد مطلب: ۶۴۰۸۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز / شاخص کل نزولی، هم‌وزن صعودی

پایان بورس امروز / شاخص کل نزولی، هم‌وزن صعودی

در پایان معاملات بورس امروز شاخص کل با افت بیش از ۴ هزار واحدی به یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چهارمین روز معاملات بازار سهام با کاهش جزئی شاخص کل به پایان رسید. عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز باعث روند نزولی بازار شد. روند نزولی بازار در حالیست که دیروز هسته معاملات بازار سهام مشکل داشت.

نمادهای بزرگی مانند فولاد، فملی، شتران و کگل روندی نزولی داشتند و بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص کل را از آن خود کردند. شاخص کل هم در پایان معاملات امروز با ریزش ۴ هزار و ۴۰۰ واحدی به یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد رسید.

در حالی که شاخص کل بازار سهام روندی منفی داشت شاخص هم‌وزن بیش از نیم درصد رشد کرد و این نشان می‌دهد که کلیت نمادهای بازار روندی مثبت داشتند اما شاخص کل به دلیل منفی شدن نمادهای بزرگ و تاثیر زیاد این نمادها بر شاخص کل منفی شده است. حدود ۴۰۴ نماد در پایان معاملات امروز سبز و ۲۵۴ نماد قرمز به کار خود پایان دادند.

ارزش کل معاملات امروز بازار سهام ۷۱۸۲ میلیارد تومان بود. از این مقدار ۵۵۹۱ میلیارد تومان (۷۸ درصد از کل ارزش معاملات) را معاملات خرد بازار تشکیل می‌داد.

نمادهای خودرو، فراورده‌های نفتی و بانک‌ برترین گروه‌های صنعت در بازار امروز شناخته شدند. نمادهای دسینا، وساپا و ثمسکن هم بیشترین افزایش قیمت را در معاملات امروز داشتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیروز خدمت دوستان عرض کردم بخاطر خرابی سیستم فرآوری بطور عدم موقتا بورس را مثبت کردند و گفتم فردا که امروز باشد صد در صد منفی است که همین طور هم شد فردا هم منفی خ

  • ناشناس

    تنفس امروز برای صعود فردا لازم بود

  • ایرانیم من

    بورس رادستوری ودستکاری میکنید خواهشا بگذارید 30درصد ضررهای ملت بیچاره جبران بشه بعد منفی کنید لطفا

  • ناشناس

    بورس باید صعود کنه چون تنها گزینه ممکن است ببینید نفت بالا رفته پس دلار زیادی گیر ایران میاد پس دلار باید ارزان شود پس بورس باید رششششد شارپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپی داشته باشه