کد مطلب: ۱۷۰۴۱۴

بورس کرمانشاه فعال است

بورس کرمانشاه فعال است

همه ۲۱ کارگزاری موجود در تالار منطقه‌ای بورس کرمانشاه از آغاز معاملات سهام امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه فعالیت‌های خود را بدون اختلال و مشکل دنبال می‌کنند.

زهرا دفتری با اعلام اینکه همه ۲۱ کارگزاری موجود در تالار منطقه‌ای بورس کرمانشاه از آغاز معاملات سهام امروز، دوشنبه ۲۲ آبان ماه فعالیت‌های خود را بدون اختلال و مشکل دنبال می‌کنند، اظهار داشت:‌ سهامداران و کارگزاری‌های حاضر در این تالار با انجام دادوستد سهام، همانند روزهای گذشته در جریان فرآیند کلی معاملات روزانه قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این مقام رسمی تالار منطقه‌ای بورس کرمانشاه، در ادامه گفت: هیچ‌یک از زیرساخت‌های موجود برای معاملات سهام در این تالار با مشکل و آسیبی همراه نشده و فعالان حقیقی و حقوقی در این تالار به راحتی مشغول انجام معاملات روزانه خود هستند.

ارتباط آنلاین با سامانه معاملاتی بورس

مسئول تالار منطقه‌ای بورس کرمانشاه با بیان اینکه مشکل خاصی درباره خدمات‌رسانی به فعالان جهت انجام معاملات وجود ندارد، اضافه کرد: ارتباط آنلاین سامانه اصلی معاملاتی بورس با تالار منطقه‌ای کرمانشاه و بسترهای اینترنتی در این تالار در وضعیت پایدار قرار دارد و معامله‌گران و کارگزاری‌ها همانند همیشه در خریدوفروش سهام مشارکت دارند.

افزون بر این دفتری در خصوص جایگاه تالار منطقه‌ای بورس کرمانشاه در میان سایر تالارهای منطقه‌ای در کشور اظهار داشت: تالار بورس این استان در بین همه تالارهای منطقه‌ای کشور، در رتبه سیزدهم از نظر حجم، ارزش و تعداد معاملات قرار دارد.

منبع: ایران اکونومیست

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.