کد مطلب: ۱۶۶۹۸۶

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران آغاز به کار کرد

درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برای حضور عموم علاقه‌مندان به رسانه‌ها در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گشوده شد.

در این دوره از نمایشگاه مطبوعات بیش از ۹۴۰ رسانه در ۶۰۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع از فضای مصلی تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، مطابق اعلام کمیته اطلاع‌رسانی در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی دقایقی پیش فعالیت خود را آغاز کرد که مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ رسانه‌ای که پیشتر قرار بود در روز جاری برگزار شود، به فردا موکول شده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از منتفی شدن حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور در این مراسم است و گفته می‌شود مراسم افتتاحیه نمایشگاه امسال با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از امروز تا ۱۲ آبان ماه ‌همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه و در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، آماده پذیرایی از عموم مردم و علاقه‌مندان به رسانه‌هاست.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.