کد مطلب: ۳۷۹۷۷۱

بیمه مسافرتی ویژه شنگن و اروپا

بیمه مسافرتی ویژه شنگن و اروپا

بیمه مسافرتی برای یک سفر خارجی بدون دردسر اجباری است. با توجه افزایش قیمت ارز، قیمت سفرها و تورهای خارج از کشور افزایش زیادی داشته و هزینه های سنگینی برای یک سفر خارجی باید پرداخت. حال به این هزینه های سنگین، هزینه های تحمیلی و ناگهانی را هم اضافه کنید.

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی برای یک سفر خارجی بدون دردسر اجباری است. با توجه افزایش قیمت ارز، قیمت سفرها و تورهای خارج از کشور افزایش زیادی داشته و هزینه های سنگینی برای یک سفر خارجی باید پرداخت. حال به این هزینه های سنگین، هزینه های تحمیلی و ناگهانی را هم اضافه کنید.

دسترسی ما به منابع مالی در زمان سفرهای خارج از کشور محدود است. در کشورهای خارجی امکان مراجعه به بانک و دریافت پول از حساب بانکی نیست یا در مواقع ضروری نمی توان از دوست و آشنا قرض گرفت. تصور کنید در یک کشور خارجی دچار بیماری شده اید و پولی ندارید، یا مدارک شما مورد سرقت قرار گرفته است. در این مواقع چه کسی به کمک ما خواهد آمد؟

بیمه مسافرتی با آینده نگری و در نظر گرفتن احتمال این وقایع توسط شرکت های بیمه معرفی شده است.

بیمه مسافرتی خارجی

با توجه به اتفاقات پیش بینی نشده همراه داشتن بیمه مسافرتی در سفر لازم و ضروری است. اما یکی از ویژگی های این بیمه نامه این است که فقط در سفرهای خارجی می توان از آن استفاده کرد و در سفرهای داخلی کاربردی ندارد. در حقیقت بیمه های سفر در ابتدا برای ارائه به سفارت خانه ها ارائه شد و پس از آن استفاده از این بیمه نامه فراگیر شد.

بیمه مسافرتی ویزای سفارت

گفتیم که بیمه مسافرتی در ابتدا برای ارائه به سفارت خانه ها تدارک دیده شده بود. هنگامی که قصد ما سفر به کشور های خارج از کشور باشد، بجز کشورهای محدودی مانند ترکیه، آذربایجان و گرجستان باید اقدام به اخذ ویزا کنیم. بسیاری از کشورهایی که در اروپا و آسیا یا آمریکا قرار دارند مانند کانادا، اتریش، چین، هلند، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، تایلند یا استرالیا و نیوزلند برای ورود نیاز به ویزا دارند و برای دریافت ویزا باید به سفارت خانه این کشورها مراجعه کرد.

یکی از مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا بیمه مسافرتی است. می توان گفت نقش خرید بیمه مسافرتی در قبولی ویزا بیشتر از بلیت هواپیما است. اگر بیمه مسافرتی نداشته باشیم شانس قبولی درخواست ویزا نزدیک به 0 است و ممکن است درخواست ما رد یا reject شود.

برای قبول درخواست ویزا لازم است تا یک بیمه نامه مسافرتی معتبر تهیه کنیم. منظور از بیمه های مسافرتی معتبر بیمه نامه ای است که پوشش های آن کامل و جامع باشد.

بیمه های مسافرتی بر اساس تعداد مقصد سفر به 2 دسته سینگل (Single) برای سفرهای با یک مقصد و مولتی (multiple) برای سفرهایی با بیش از یک مقصد تقسیم می شوند.

بیمه مسافرتی و پوشش ها

گفتیم که بیمه نامه معتبر بیمه نامه ای است که پوشش های کامل تری دارد. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان اقدام به ارائه بیمه های مسافرتی با پوشش های مناسب نموده که امکان رد شدن درخواست ویزا تقریبا 0 است. برخی از این پوشش ها در ادامه بیان شده تا بیشتر با آن ها آشنا شویم:

  • اگر در حین سفر شما بیمار شوید و نیاز به بستری داشته باشید، یا مثلا نیاز به زایمان فوری وجود داشته باشد. این بیمه نامه هزینه های پزشکی و بستری را پرداخت خواهد کرد.
  • هزینه های درمان دندانپزشکی که نیاز به مداوای فوری داشته باشند زیر نظر این بیمه نامه قرار دارند.
  • اگر بیمار در حین سفر به مدارک و مستندات پزشکی خود احتیاج پیدا کند، شرکت بیمه با توجه به تعهدات اقدام به ارسال مدارک می نماید.
  • زمانی که مسافر در حین سفر بیمار شود و لازم باشد که به کشور بازگردد، بیمه گر بر اساس تعهد خود بیمه گذار و همراهانش را باز می گرداند.
  • چنانچه مسافر در طول سفر فوت شود تمام هزینه های بازگشت متوفی و همراهانش به کشور توسط بیمه پرداخت خواهد شد.
  • اگر در هنگام سفر یکی از اقوام درجه یک مسافر فوت شود و نیاز باشد که مسافر به کشور بازگردد، بیمه این کار را انجام خواهد داد.
  • در صورتی که اسناد و مدارک و یا پول مسافر در زمان سفر به سرقت برود، شرکت بیمه تا سقف معینی پول بر اساس صحت گزارش‌ها به بیمه شده پرداخت خواهد کرد.
  • اگر در طول سفر به مسئله و مشکل حقوقی بر بخوریم، شرکت بیمه تعهد می کند تا بهترین مشاوران حقوقی را جهت مشاوره برای شما در نظر بگیرد.

البته که این ها بخش کوچکی از پوشش های بیمه مسافرتی است.

چرا بیمه سفر بخریم؟

در ادامه 22 دلیل برای این که باید بیمه مسافرتی بخریم را با هم مرور می کنیم:

bime mahan

اگر قصد خرید این بیمه نامه را دارید می توانید به سایت فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به آدرس bimemahan.com مراجعه نمائید.

ارزانترین بیمه مسافرتی

از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی حکمت نیست. قیمت بیمه نامه سفر به عوامل زیادی بستگی دارد. سن و سال بیمه گذار، مقصد مورد نظر (داخل منطقه شنگن یا شینگن باشد یا نه)، مدت زمان مسافرت و پوشش بیمه نامه. همانطور که متوجه شدید هیچ کدام از این عوامل به جیز پوشش ها قابل تغییر نیست. پس اگر دنبال بیمه ارزان هستید باید قید پوشش های مهم این بیمه نامه را بزنید.

ارزان ترین بیمه نامه مسافرتی بیمه نامه بدون پوشش است و تفاوتی با زمانی که بیمه نداریم ندارد. سفارت خانه ها هم غالبا بیمه های مسافرتی بدون پوشش را قبول ندارند و در کل شانسی برای قبول شدن درخواست ویزا با بیمه ارزان وجود ندارد. ولی راهی برای پیدا کردن قیمت مناسب برای بیمه های مسافرتی وجود دارد.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با مشارکت هواپیمایی ماهان در جهت تکریم مشتریان اقدام به ارائه بیمه نام های سفر با تخفیف های گروهی نموده است.

برترین بیمه برای مسافرت

همانطور که گفتیم شرکت های بیمه زیادی اقدام به ارائه این بیمه نامه کرده اند. قیمت بیمه نامه های سفر خارج از کشور تفاوت چندانی با هم ندارند، از این رو رقابت برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی به خدمات و پوشش ها رسیده است.

یکی از بهترین بیمه های مسافرتی که خدمات کامل و پوشش های جامع دارند، بیمه مسافرتی سامان می باشد.

بیمه سامان

بیمه مسافرتی سامان در بین شرکت های بیمه دارای کامل ترین خدمات و پوشش ها است.

bime mahan1

بیمه سامان این قابلیت را دارد تا در صورت خرید اینترنتی، به صورت لحظه ای و آنی چاپ شود. نسخه pdf قابلیت ارائه به سفارت خانه ها را دارد و نیازی به مهر و امضا ندارد؛ اما اگر اصرار دارید بیمه نامه کاغذی دریافت کنید، می توانید بیمه نامه را بصورت فیزیکی در تمام ایران دریافت نمائید.

طرح جدید بیمه سامان

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان همواره سعی در ارائه بهترین و کامل ترین طرح ها برای مشتریان دارد. از همین روی طرح های جدید بیمه مسافرتی سامان در این فروشگاه ارائه شده است. از ویژگی های مهم طرح های بیمه سفر خارجی سامان تفکیک انواع بیمه نامه ها با توجه به نوع سفر می باشد. اگر به قصد تفریح، تجارت، تحصیل، زیارت، ورزش و یا به مدت طولانی به سفر می روید می توانید طرح مناسب سفر خود را با در نظر گرفتن پوشش ها و خدمات انتخاب کنید.

bime mahan2 1

کنسلی بیمه سفر

یکی از مزیت های این بیمه نامه امکان عودت و استرداد بیمه سفر است. اگر شرایطی پیش بیاید که سفر شما کنسل شود شما می توانید بیمه نامه خریداری شده را عودت دهید و وجه پرداختی خود را پس بگیرید. کنسلی بیمه نامه در سه حالت امکانپذیر است. اگر سفر شما قبل یا بعد از صدور ویزا کنسل شود یا اصلا ویزا برای شما صادر نشود، می توانید بیمه مسافرتی را عودت دهید.

خرید بیمه مسافرت

این که بیمه مسافرتی را از کجا بخریم سوال پیچیده ای نیست و پاسخ آن مشخص است.

برای خرید بیمه مسافرتی می توانیم به صورت حضوری به نمایندگی های فروش بیمه مراجعه کنیم یا از روش جدید خرید بیمه نامه استفاده کنیم. در روش جدید لازم نیست مراحل پیچیده ای را طی کنید. تنها چند کلیک تا خرید این بیمه نامه فاصله است.

بیمه ماهان به عنوان بورس فروش بیمه آنلاین راه حل جدید و آسان خرید بیمه مسافرتی است. شعار فروشگاه آنلاین بیمه ماهان خرید بیمه مسافرتی در کمتر از 5 دقیقه است. پشتوانه بیمه ماهان در این راه هواپیمایی ماهان می باشد که برای عموم مردم شناخته شده است.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به عنوان یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فروش بیمه اقدام به ارائه جدیدترین طرح های بیمه مسافرتی سامان نموده است.

بیمه نامه های خریداری شده از بیمه ماهان قابلیت چاپ آنی را دارند و در صورت درخواست مشتری به سراسر ایران ارسال خواهند شد. البته ارسال سبدهای خرید بیمه نامه بالای 100 هزار تومان در سراسر ایران رایگان است.

در هنگام خرید از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان نگران نباشید. پشتیبانی آنلاین و آفلاین بیمه ماهان همواره پاسخگوی مشکلات شما می باشد. در صورت درخواست مشاوره نیز کارشناسان بیمه ماهان با شماره 45239 آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما می باشد.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان | خرید اینترنتی بیمه در کمتر از 5 دقیقه

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.