کد مطلب: ۵۶۷۶۱۹

تاثیر کرونا دلتا بر بازار فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه

تاثیر کرونا دلتا بر بازار فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه

از زمان شیوع کرونا یکی از مواردی که بسیار با استقبال خوبی روبرو شد فروشگاه اینترنتی لباس زنانه بود که هم سهولت برای خرید ایجاد می‌کرد و هم اینکه افراد بدون ترس و نگرانی می‌توانستند خرید خود را انجام دهند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا با توجه به اینکه این ویروس به سرعت قابل انتقال می باشد و دائم در حال جهش است رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همان طور که می‌دانید این بیماری با وجود واکسن نیز ممکن است قابل انتقال باشد اما یکی از راهکارهایی که می‌تواند همیشه در مورد این بیماری موًثر واقع شود این است که افراد حدالمقدور از قرار گرفتن در مکان‌های شلوغ و محیط‌های عمومی دوری نمایند. فروشگاه پوشاک یکی از مکان‌های پرتردد بوده که همواره کارشناسان نسبت به خریدهای حضوری هشدار دادند.

از آنجا که این روزها بحث کرونا ویروس در ایران و جهان مطرح است و طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه سرعت انتشار کرونا دلتا به مراتب بسیار بیشتر است لذا افراد ترجیح می‌دهند بیشتر در محیط‌های امن همچون خانه بمانند و از تکنولوژی استفاده نمایند و اکثر کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

کرونا و تغییر رفتار خرید مصرف کننده

از زمان شیوع کرونا یکی از مواردی که بسیار با استقبال خوبی روبرو شد فروشگاه اینترنتی لباس زنانه بود که هم سهولت برای خرید ایجاد می‌کرد و هم اینکه افراد بدون ترس و نگرانی می‌توانستند خرید خود را انجام دهند و احساس خوبی را تجربه نمایند. لذا بسیاری از فروشگاه‌ها و مزون‌های لباس که تا قبل از کرونا به صورت حضوری فعالیت داشتند تصمیم گرفتند که فرآیند تأمین کالا برای مصرف کننده را به شیوه اینترنتی ارائه دهند تا مصرف کننده بدون دغدغه، حتی شلوار مورد نیاز خود را به راحت‌ترین شکل ممکن تهیه نماید.

IMG 20210731 092524

اکثر صاحبان مشاغل از طریق ایجاد فروشگاه اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی این بستر را فراهم کردند تا افراد به سادگی با دیدن نمونه کارها تنها با یک کلیک در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان خرید را داشته باشند.

یکی از مواردی که بسیار با استقبال خوبی روبرو شد فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه بود که هم سهولت برای خرید ایجاد می‌کرد و هم اینکه افراد بدون ترس و نگرانی می‌توانستند خرید خود را انجام دهند و احساس خوبی را تجربه نمایند.

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه خلاق از دید رسانه‌ها

یکی از فروشگاه‌هایی که امروزه توانسته فروش بسیار زیادی از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی داشته باشه برنس مد می‌باشد این برند علاوه بر اینکه سهولت را برای افراد فراهم نموده چندین بار در این مدت در رسانه‌ها از جمله شبکه یک جمهوری اسلامی ایران و شبکه ایران کالا به عنوان شرکت خلاق در حوزه مد و فشن معرفی شده است.

IMG 20210731 092553

قابلیت‌های و امکانات فروشگاه اینترنتی زنانه مورد استقبال

یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه اینترنتی برنس مد می‌باشد چرا که در این مجموعه این امکان فراهم شده است که خانم‌ها به راحتی لباس مورد علاقه خود را جستجو کنند و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند این مجموعه این امکان را فراهم کرده است تا در تهران تنها تا ۴۸ ساعت و در شهرستان ها تا ۳ روز کاری افراد بتوانند سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

IMG 20210731 092625

همچنین مشتریان این امکان را دارند خریدهای خود را بدون قید شرط تا مدت زمان مشخصی تعویض نمایند و در صورت دلخواه لباس دیگری را انتخاب کنند.

آنجایی که در این برند مشتری مداری بسیار حائز اهمیت می‌باشد این برند نیازهای مشتریان را توسط واحد پشتیبانی دریافت می‌نماید و به واحد طراحی تخصصی ارجاع می‌نماید تا تولیدات و طراحی لباس‌ها مطابق با نیازهای مشتریان باشد.

دلایل اصلی موفقیت این برند توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان می باشد. از مهم ترین وجه تمایز این فروشگاه کیفیت بالای محصولات و دوخت تمیز لباس‌ها می‌باشد و به طوریکه این برند درصد بالایی از رضایت مشتریان را به خود اختصاص داده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.