کد مطلب: ۶۳۰۸۰۲

امنیت مسافرین در تاکسی اینترنتی اسنپ

امنیت مسافرین در تاکسی اینترنتی اسنپ

نگام روی کار آمدن تاکسی آنلاین اسنپ، این نگرانی برای کاربران مسافر وجود داشته باشد که تا چه حد می‌ توان به خدمات این تاکسی‌ ها اعتماد کرد؟ همین موضوع باعث شد که صاحبان سوپر اپلیکیشن اسنپ، برای امنیت مسافران قوانین و اصولی را ثبت و اجرا کنند.

حضور کاربران در فضای مجازی با چالش‌های مرتبط با حریم خصوصی و امنیت همراه بوده است. این موضوع باعث شد که هنگام روی کار آمدن تاکسی آنلاین اسنپ ، این نگرانی برای کاربران مسافر وجود داشته باشد که تا چه حد می‌ توان به خدمات این تاکسی‌ ها اعتماد کرد؟ همین موضوع باعث شد که صاحبان سوپر اپلیکیشن اسنپ، برای امنیت مسافران قوانین و اصولی را ثبت و اجرا کنند. در ادامه شما را با جوانب امنیت مسافران در تاکسی های اینترنتی اسنپ آشنا خواهیم کرد.

تاکسی اینترنتی اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ با هدف سهولت سفر مسافران و ارائه راهی برای کسب درآمد بهتر رانندگان روی کار آمد. مشخص بودن قیمت تاکسی آنلاین ، درخواست خودرو در طول شبانه روز و پشتیبانی تمام وقت از مسافران و رانندگان چند دلیل مهم برای محبوبیت تاکسی های آنلاین محسوب می شود. نکته مهمی که باعث گرایش مسافران به این نوع از خدمات اسنپ شده امنیت قابل قبول آن است که در ادامه در خصوص آن نکاتی را بیان می کنیم.

تیم پشتیبانی شبانه روزی اسنپ

فعالیت تیمی از کارشناسان آموزش دیده و حرفه ای در بخش پشتیبانی اسنپ یکی از مهم ترین نکات این سامانه است. مشتریان و رانندگان در صورتی که سؤالی داشته باشند یا با مشکلی برخورد کنند، می توانند با پشتیبانی تماس بگیرند. راهکارهای احتمالی می توانند امنیت سفر را ارتقا دهند. در سال اخیر تیم «امنیت سفر» با ارائه خدماتی متفاوت در خدمت مسافران و رانندگان قرار گرفت که در ادامه بیشتر به آنها اشاره خواهیم کرد.

صلاحیت رانندگان تاکسی آنلاین اسنپ

اولین و مهم ترین نکته‌ای که برای ارتقای امنیت مسافران تاکسی اینترنتی اسنپ در نظر گرفته شد، استخدام رانندگانی بود که صلاحیت کافی داشته باشند. در همین راستا اسنپ با همکاری ناجا درباره صلاحیت هر راننده استعلام همه جانبه می گیرد. در صورتی که نامه عدم سوء پیشینه رانندگان مورد تأیید قرار گرفت، اسنپ ادامه بررسی های تخصصی را انجام می دهد.

لازم به ذکر است که پلیس امنیت با استفاده از بانک ‌های اطلاعاتی کامل و بررسی همه جانبه صلاحیت راننده از منابع گوناگون، سوابق آنها را بازبینی می‌ کند.

بررسی اطلاعات سفر توسط کارشناسان

هنگامی که مسافران بعد از مشاهده قیمت تاکسی آنلاین درخواست خودرو را ثبت می کنند، اطلاعات آنها به کارشناسان اسنپ ارسال می شود. تمامی اطلاعات از جمله مبداء و مقصد سفر مسیر انتخابی راننده برای رسیدن به مقصد، پلاک خودرو و مشخصات راننده‌ در اختیار کارشناسان اسنپ قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که تیم امنیت سفر به طور دقیق شرایط سفر را پیگیری و در صورت لزوم شما را راهنمایی کند.

قابلیت تماس امن در اپلیکیشن اسنپ

یکی دیگر از امکانات تاکسی اینترنتی اسنپ که باعث ارتقای امنیت مسافران شده قابلیت تماس امن است. در این راستا شماره ای واسط به جای شماره تماس مسافران نمایش داده می شود. این قابلیت از سوء استفاده های احتمالی از شماره تماس مسافران جلوگیری می کند. اسنپ این قابلیت را برای شماره تماس رانندگان نیز قرار داده است. زیرا امنیت سفر در گرو برقراری امنیت مسافران و رانندگان با همدیگر است.

اشتراک گذاری لحظه ای لوکیشن سفر

2 6 امنیت سفر با تاکسی اسنپ

سیستم امنیت سفر که مدتی است در اپلیکیشن اسنپ اجرا شده است، اجازه اشتراک گذاری لحظه به لحظه لوکیشن سفر با دوستان و خانواده را فراهم می کند. با کمک این قابلیت خانواده و دوستان شما اطلاعات ماشین و راننده تاکسی آنلاین اسنپ را دارند و می توانند تا هنگام رسیدن به مقصد، سفر شما را پیگیری کنند.

ارسال پیام به کارشناس امنیت سفر

سیستم امنیت سفر اسنپ اجازه ارسال پیام فوری به مسافران را می دهد. این باعث می شود تا اگر مشکلی مانند تصادف یا خطایی از جانب رانندگان رخ داد، تیم امنیت سفر مطلع گردد.

تماس با اورژانس

یکی از خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ که با کمک قابلیت امنیت سفر اجرایی است، تماس به اورژانس است. اگر تصادفی رخ دهد و مسافران و راننده آسیب دیده باشند، این گزینه امکان ارسال سریع آمبولانس را فراهم می کند. البته بهتر است که در صورت رخ دادن تصادف، تیم فعال در امنیت سفر را نیز مطلع کرد تا برای پشتیبانی های بعدی اسنپ اقدام کند.

دانستنی های امنیتی درباره سفر با اسنپ

ارائه نکات و دانستنی های امنیتی مهم به مسافران و رانندگان امکان برقراری بیشتر امنیت سفر را فراهم می کند. در این بخش مسافران روند تأیید صلاحیت رانندگان را مطالعه می کنند. در ضمن به عواقب نادیده گرفتن نکات حریم خصوصی بیشتر آشنا می شوند. این بخش امکانات مختلفی از جمله قابلیت «امنیت سفر» را به مسافران اطلاع می دهد. بنابراین توصیه می شود دانستنی های امنیتی نادیده گرفته نشود.

پیگیری انحراف از مسیر

قابلیت مهمی که می توان به آن اشاره کرد، رصد و پیگیری انحراف از مسیر است. اپلیکیشن اسنپ به صورت هوشمندانه مسیر سفرها را رصد می کند. اگر راننده از مسیر انتخاب شده خارج گردد، به تیم امنیت سفر اطلاع داده می شود.

هوشمندی این سیستم به حدی است که هر نوع انحراف از مسیر انتخابی برای رسیدن به مقصد یا توقف غیرمعمول در سفر به تیم امنیت سفر اسنپ اطلاع داده می شود. تیم پشتیبانی و امنیت سفر با همکاری هم به شرایط رسیدگی می کنند تا جلوی خطرات احتمالی گرفته شود.

کارشناس کنترل کیفی سفر

مسافران علاوه بر استفاده از خدمات تیم پشتیبانی و امنیت سفر، می توانند «بازخورد سفر» را تکمیل کنند. در این حالت نقاط قوت و ضعف رانندگان را به اسنپ اطلاع می دهند. این بازخوردها امتیاز رانندگان را راحت تر مشخص می کند و امنیت سفرهای بعدی را ارتقا خواهند داد. بنابراین به مسافران توصیه می شود که به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند.

https://snapp.ir/taxi-ride/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خودم هم بازاریاب شرکت بودم هم راننده هم مسافر.
    همه اینا چرت و پرته و فقط ظاهرش رو گول زننده میکنه،اولا از راننده سوسابقه نمیگیرن زمانی هم که گندی بالا میومد این امکانات تو برنامه بود و چیز جدیدی نیست دوما کلی راننده بوده و هست که حسابشون مسدود شده رفتن کس دیگه رو جای خودشون ثبت نام کردن و با اینکه مسافرا هم گزارش دادن باز دارن فعالیت میکنن سوما شما الان زنگ بزن پشتیبانی بگو گوشیم یا کیف پولم تو ماشین جا مونده، واسه اینکه از سر خودشون باز کنن و اسمشون بد نشه یه ساعت بعد زنگ میزنن میگن راننده میگه چیزی جا نمونده،به نظر شما راننده میاد میگه آره من وسایل مسافر رو برداشتم؟؟ و هزارتا مورد دیگه…

  • ابمان

    ۴نفرسوارمیشن ۶تومن کرایه میدن بعدش ۲تومن استب برمبداره چه به راننده میرسه

  • ناشناس

    من اگه با پشتیبانی تماس بگیرم کمتر از 10دقیقه به من جواب نمیدن ،انقدر پشت خط میمانی یا اعتبارت تمام میشه یا خسته میشی ،قطع ش میکنی

  • سلام اگر شماره گارت ملی مسافر ثبت شود خیلی بهتر است

    سلام

  • راننده اسنپ سابق

    پس امنیت ما راننده گان اسنپ چطور اگه سرقت و یا تهدیدی بشیم تا حالا شده با خودتون بگین چطور میشه مثلا مسافر با چاقو راننده رو تهدید و گوشی رو میگیره تا اطلاع به اسنپ 2ساعتی طول میکشد بعد اطلاع میدونید اسنپ چی میگه بهتون .(ابراز تاسف واقعا متأسفیم و این که ما. نمیتونیم مشخصات مسافر رو به شما بدیم فقط به مراجع قضایی میدیم) من راننده اسنپ فقط برای این داستان دیگه کار نکردم و شخصی کار میکنم توی محدوده ای که شلوغ باشه

  • ناشناس

    داداش اصلا بارها شده ما تماس گرفتیم جواب ندیدیم اما باز هم بگم از تاکسی کنار خیابان و آژانس امن تره البته اگر گروه اسنپ حق و حقوق راننده را در نظر بگیرن من خودم سوار تاکسی اسنپ شدم گفت امکان لغو سفر دارید دلیل پرسیدم گفت کمیسیون بالا میگیره کرایه کم به همین دلیل من همیشه انعام پرداخت میکنم داداش عزیز راننده ای که داره اسنپ کار میکنه آخر گرفتاریه هوا شونو داشته باش یک طرفه قصاوت نکن رقیقا نصف به نصف هستی با راننده اما راننده های تپسی رضایت بیشتری دارن و قطعا خوش برخورد تر و منطقی تر هستن لطفا بها دهید به راننده تا ما هم به عنوان مسافر آرامش داشته باشیم ما امنیت و روی خوش میخواهیم با ۵۰۰۰ تومان ندار نمی شیم

  • ناشناس

    آژانسها خیلی بهتراز اسنپ خدمات میدهندُّ اسنپ خیلی بد شده خیلی دیرراننده میفرسته وراننده های خیلی دور رامیفرسته باید۱۰ دقیقه منتظربمونی تا راننده انتخاب کند و۱۰ دقیقه تا خودرو برسه آژانس بهتره

  • ناشناس

    من که دیگه برای دخترم اسنپ نمیگیرم یکی از راننده داشت دخترم را میدزدید خدا رحم کرد به من

  • H

    مسئولان اسنپ درمورد جان راننده چه تعهدی دارد ، اگر مسافری جانش را ب خطر انداخت چ باید کرد.

    • ناشناس

      وقتی بدون فیلتر، هر کی یه پراید اسقاطی بوگندو مدل 80 به قرض میخره میاد اسنپ همین میشه دیگه!!! حالا تازه بیمه هم میخان !!!

  • ناشناس

    پس امنیت رانندگان چی میشه