کد مطلب: ۶۸۱۸۶۱

تحریم‌های اتحادیه اروپا تمدید شد

تحریم‌های اتحادیه اروپا تمدید شد

شورای اتحادیه اروپا یکبار دیگر فهرست اشخاص تحریمی خود را تمدید کرد. این فهرست شامل افراد و سازمان‌هایی هستند که در پی حملات تروریستی یازده سپتامبر تحریم شده بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شورای اتحادیه اروپا یکبار دیگر فهرست اشخاص تحریمی خود را تمدید کرد. این فهرست شامل افراد و سازمان‌هایی هستند که در پی حملات تروریستی یازده سپتامبر تحریم شده بودند.

به نقل از ایسنا ، این شورا چنین فهرستی را حداقل هر شش ماه یکبار بازنویسی می‌کند. همچنین شورای اتحادیه اروپا می‌تواند افراد، گروه و یا سازمانی را هر موقعی که بخواهد از فهرست خارج کند.

اسپوتنیک گزارش داد، این فهرست که برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ در راستای حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر منتشر شد، افراد، گروه‌ها و نهادهایی را مورد هدف قرار داده است.

براساس این فهرست، محدودیت سفر و مسدود شدن دارایی‌ها از مواردی است که علیه افراد تحریمی وضع می‌شود. همچنین مسدود شدن دارایی‌ها علیه "شرکت‌ها و نهادهای تروریستی" توسط شورای این اتحادیه اعمال می‌شود.

القاعده، حزب کارگران کردستان عراق (پ ک ک)، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، حماس، شاخه نظامی حزب‌الله و جدایی‌طلبان باسک در اسپانیا از دیگر گروه‌هایی هستند که در این فهرست قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.