کد مطلب: ۷۰۹۰۵۹

لوپن: تحریم روسیه نتیجه معکوس دارد

لوپن: تحریم روسیه نتیجه معکوس دارد

رهبر حزب راستگرای فرانسه گفت: مردم فرانسه بخاطر تحریم‌های غیر کارسازی که علیه روسیه وضع شده است زمستان سختی را تجربه خواهند کرد. همچنین زمستان آینده وضع بدتر خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رهبر حزب راستگرای فرانسه طی اظهاراتی هشدار داد که این کشور باید در نتیجه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه برای زمستان سختی آماده شود و افزود که زمستان سال آینده حتی بدتر هم خواهد بود.
به نقل از خبرگزاری تسنیم، رهبر حزب راستگرای فرانسه طی اظهاراتی روز سه شنبه هشدار داد که این کشور باید در نتیجه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه برای زمستان سختی آماده شود و افزود که زمستان سال آینده حتی بدتر هم خواهد بود.

مارین لوپن به شبکه تلویزیونی BFMTV اذعان کرد که تحریم ها علیه روسیه نه تنها کارساز نیست بلکه در واقع به مردم فرانسه آسیب می‌رساند.

وی استدلال کرد که محدودیت های اعمال شده علیه دولت مسکو نتیجه معکوس داشته و به این دولت کمک می کند تا درآمدهای نفتی خود را افزایش دهد.

لوپن همچنین اظهار داشت که مسئولیت مشکلات مردم اروپا بر عهده کسانی است که تصمیم به اعمال این تحریم‌ها علیه روسیه گرفتند.

این سیاستمدار اپوزیسیون پیش از این نیز به شدت از حمایت فرانسه از تحریم ها انتقاد کرده و آنها را یک "اشتباه ژئوپلیتیکی بزرگ" نامیده بود.

وی همچنین کسانی را که از برنامه سوخت سبز حمایت می‌کنند، "احمق‌" خواند و از آنها به عنوان مقصر واقعی وابستگی اتحادیه اروپا به سوخت‌های فسیلی روسیه نام برد.

ماه گذشته، رئیس تنظیم کننده شبکه انرژی فرانسه موسوم به سی‌آرای CRE هشدار داد که خانوارها ممکن است در زمستان امسال با قطع برق در صورت یخبندان شدید مواجه شوند.

وی گفت: این کشور ممکن است در ماه‌های آینده انرژی هسته‌ای کافی تولید نکند، زیرا نیمی از نیروگاه‌های هسته‌ای تعطیل هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.