کد مطلب: ۴۸۵۳۲۹

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

روند نزولی بورس تا کی ادامه دارد؟ / پیش‌بینی بازگشت آرامش به بورس در آینده

روند نزولی بورس تا کی ادامه دارد؟ / پیش‌بینی بازگشت آرامش به بورس در آینده

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز شاخص کل با افت بیش از 2.5 درصدی به یک میلیون و 468 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام در مقاطعی از بازار حمایت و صف‌های فروش برخی نمادها در مقاطعی جمع شد اما به دلیل فشار عرضه زیاد و کم بودن منابع برای حمایت از بازار سهام، افت شاخص کل ادامه‌دار شد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در رابطه با دلایل ریزش بازار سهام امروز بیان کرد: جو هیجانی بازار سهام به دلیل ترس از ریزش شاخص کل باعث ایجاد صف‌های فروش شده است و از طرفی هم پیش‌خور شدن خبر پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات آمریکا به نوعی باعث شده تا سهامداران ریزش دلار را محتمل‌تر ببینند.

او در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: حمایت از بازار سهام انجام می‌شود اما فشار فروش در کلیت بازار سهام بسیار زیاد است و حمایت حقوقی‌ها جوابگو نیست.

او در رابطه با روند بازار سهام گفت: محدوده حمایتی یک میلیون و 400 هزار تا یک میلیون و 450 هزار برای بازار سهام بسیار مهم است و به نظر می‌رسد اگر از این محدوده حمایتی پایین‌تر برویم کار بازار سهام به شدت سخت می‌شود اما به نظر می‌رسد بازار در این محدوده به شدت حمایت می‌شود و صف‌های فروش جمع شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: تا انتخابات امریکا فشار بر بازار زیاد است اما بعد از انتخابات روند صعودی آرام شروع خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا شاخص بورس رو واقعی نشان بدید با این ریزش دو ماهه شاخص باید به زور یک میلیون باشه.

  • ناشناس

    انشاالله پیروزی ترامپ

  • ناشناس

    کثری بودجه را ملت هیشه در صحنه تامین کردند به کمک سهام شرکت های وکارخانجات ورشکسته

  • علمدار

    خواهش دارم به کارشناسان وتحلیل گران استراحت بدهید بورس ایران ربطی به جوبایدن وترامپ نداره ،ببندید دکان را،اخیرا هم یه بابای دوباره آفتابی شده ،میگه به خاطر توهین به رییس جمهوره،

  • ناشناس

    یک روزم نوبت ما میشه

  • ناشناس

    دولت حمایت میکند حقوقی جنایت میکند
    شعار هفته

  • به خاک نشسته

    خدایااااا به دادمون برس ما کسی رو جز تو نداریم و جایی هم واسه اعتراض ندادیم اخ یه کوه دردیم

  • امیرحسین

    نمیدونم چرا یه عده که بدون اموزش ، بدون شناخت ، بدون مشورت و فقط با یه وعده بصورت هیجانی وارد بورس میشن و حالا غر میزنن که چرا بورس فلات عزیز دلم شما که اموزش ندیدی ببخشید ببخشید ، اشتباه کردین اومدین تو بورس،
    بازار سرمایه جای سهامداران بچه سال نیست این بازار هم سود داره هم ضرر اما کلیت شاخص رو که میبینیم سعودی هستش و الانم بخاطر اخبار پیرامون که بوررس به شدت بهش حساس نوسان میکنه ، خواهشا در بازار سرمایه به دید بلند مدت سرمایه گذاری کنید و به این نوسانات ناامید نشین من با حرف کارشناس کاملا موافقم به نظرم منم تا یکی دو هفته بعد انتخابات امریکا اوضاع بورس نوسانی هستش .

    • ناشناس

      ببخشید ببخشید ببخشید. شما اگر یه ذره سواد بورسی میداشتید ملاحظه میفرمودید که دولت عملا داره از ریزش بازار حمایت میکنه نه از رشد بازار.اونم کل بازار نه گروهی خاص. دو ماه پیش حجم کل صف های فروش 18 هزار میلیارد بود. دیروز رسید به7 هزار میلیارد. دولت حتی حاضر نشد این 7 هزار میلیارد رو جمع کنه که هیچ حتی با اعلام خبر نرخ گزاری دستوری فولاد باعث شد فولاد حمایت مهمش رو از دست بده و بریزه و چون لیدر گروهش هست و شاخص ساز هم هست باعث ریزش کل بازار شد. بعدشم دو روز بعد شایعه رو تکذیب کردن. این یعنی حمایت دولتی از ریزش بازار!!!!
      اتهام زدن به مردم چیزی رو درست نمیکنه. مردم گناهی ندارن جز اعتماد!!! اعتمادی که دولت بهش پشت پا زد!

  • ناشناس

    فقط با حلوا حلوا کردن دهن مارا شیرین نگه داشتن وهرروز پولمون را دارن بالا میکشن.ما مردم دیگه غیرت نداریم…هرچی سرمون بیادحقمونه

  • محمد

    وقتی تقریبا همه سهم های لیدر باهم تو صف فروشن بدون خریدار! موضوع سیاسی است.