کد مطلب: ۶۲۰۶۵۶

احتمال ریزش شاخص کل به کانال ۱٫۱ میلیون واحد؟ / بازگشت بورس بعید شد

احتمال ریزش شاخص کل به کانال ۱٫۱ میلیون واحد؟ / بازگشت بورس بعید شد

بازار سهام در هفته جاری با روند منفی همراه بود. شاخص کل از ابتدای هفته با شدت در حال ریزش بود. در میانه بازار امروز نیز شاخص در حال نزدیک شدن به کف حمایتی ۱٫۲ میلیون واحد است و احتمال ورود به کانال ۱٫۱ میلیون واحد دور از انتظار نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در هفته جاری با روند منفی همراه بود. شاخص کل از ابتدای هفته با شدت در حال ریزش است. در میانه بازار امروز نیز شاخص کل با ۲۱ هزار واحد ریزش در حال نزدیک شدن به کف حمایتی ۱٫۲ میلیون واحد است و احتمال ورود به کانال ۱٫۱ میلیون واحد دور از انتظار نیست.

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام گفت: بازار سهام بیش از هر چیز دیگری به دلیل وعده و عیدهای عمل نشده با سرعت زیادی در حال ریزش است. با توجه به کانال نزولی که شاخص کل در آن قرار داشت متاسفانه خط از دست رفته و به سمت پایین حرکت کرده است.

وی ادامه داد: از زمانی که شاخص کل در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد بود شروع به نزول کرد. این نزول‌ها بسیار زیاد و شرایط بسیار بد بود. با سرعتی که شاخص کل در حال ریزش است، حمایت‌های خود را یکی پس از دیگری می شکند. متاسفانه با شدت ریزشی که می‌بینیم احتمال شکست کف حمایتی ۱٫۲ میلیون واحد بسیار زیاد است.

الیاس‌کردی گفت: واقعیت این است که شاید از بازار فردا حمایت‌هایی صورت بگیرد اما این شدت ریزش در مهر سال گذشته هم تکرار شده بود. شاخص کل اعداد خیلی پایین‌تر از این را هم دیده بود و الان هم با این شدتی که در حال ریزش است، رسیدن به کانال ۱٫۱ میلیون واحد دور از انتظار نیست. اگر ارزش معاملات در هفته آینده به همین صورت باشد اتفاق خوبی برای شاخص کل نخواهد افتاد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رئیسی ۶ کلاس سواد داره ۷ میلیونو ۱۸ میلیون شمرد دیگه چه توقعی از وزیراش دارین

  • ناشناس

    از خودمون میگیرن به خودمونم خرج نمیکنن

    • ناشناس

      آخه درد اینجاست خرج هم نمیکنن برامون!
      برا خودشون خرج میکنن

  • ناشناس

    باسلام شخصا تمام زندگیم سیصد میلیون بود ریختم توبورس بعداز تاکید مقامات بالا به این امید که اول سود کنم دوم کمک به مملکت که اشتغال انجام شود این واقعیت کامل هست ولاغیر ولی متاسفانه صاحبان مملکت که مالک 90درصد سهام پتروشیمی هستند سهام فروختن چهار هزار تومان آلبان میخرم سیصد هزار تومان حالا شما حدس بزنید که کسانی بازار را نزولی میکنندپایدارباشید

  • ناشناس

    برای لخوشی آخر هفته مردم فردا چهارشنبه بازار مثبت است حداقل تا سقف 5هزارواحدچون برای نزولی کردن بیشتر در روز شنبه راهشان بازتر باشدیعنی میشه یه روز خدا یغه مزدوران ونامردان وخیانتکاران به حق مردم و از عاملینش بگیره

  • بیچاره بدبخت

    من سرمایه سی سال کارم را به بورس آوردم تا سرمایه که ششصد ملیون بود حفظ بشد و یک سود هر چند ناچیز ببرم و سال بعدش بتونم یک جهاز خوب برای دخترم دست وپا کنم الآن سرمایه شده دویست ملیون الان با این پول چه چیزی میتونم برای دخترم بخرم توی این مدت تمام موهام از غصه وفکر سفید شده وهیچ امیدی به زندگی برام نمونده خجالت میکشم جلوی زن و دخترهام سرم را بالا بیارم

    • ناشناس

      خدا بزرگه

  • بیچاره بدبخت

    پس اینها که نوشتم چی بود

  • ناشناس

    با این اوضاع شاخص میره زیر یک میلیون اصلا دیگه اعتمادی وجود نداره همه فقط میخوان پولشونو بگیرن

  • لاله

    حالا فهمیدم چرا میگند با پول مازاذ بیا تو بورس.چون دولت فکر کرده این پول مازاد ما هست و بهش نیاز نداریم میخادبرداره مال خودش گنه.

  • ناشناس

    فقط امیدوارم عاملین نابودی سرمایه من تو بورس با عزیزاشون سرطان بگیرند خصوصا حقوقی ختور

  • ناشناس

    اگر بورس ۴شنبه وشنبه منفی بشه ممکنه شاخص تا نزدیک۱۱۰۰۰۰۰واحد افت کنه و متوقف، و افزایشی تا۱۳۰۰۰۰۰واحد پیش بره و یا یکم بیشتر از این.(شاید)