کد مطلب: ۵۷۳۵۸۳

تحلیل قیمت آلت کوین‌های برتر بازار

تحلیل قیمت آلت کوین‌های برتر بازار

برای کلیه رمزارزهای جایگزین بیت کوین، معمولا اصلاح آلت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیم کوین اولین آلت کوین معرفی شده و ارز دیجیتال اتریوم هم تا به این لحظه بهترین و معتبرترین آلت کوین بازار محسوب می‌شود.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش آکادمی ارز دیجیتال به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست.**

تغییرات قیمت بیت کوین، بیش از هر چیز دیگری روی قیمت آلت کوین‌ها اثرگذار است. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت بیت کوین مدت‌هاست بیشترین میزان سلطه و تاثیر را در روند قیمت در بازار رمزارزها دارد و طبق آمارها و گزارشات به دست آمده این تاثیرگذاری در طی سالیان اخیر و با روی کار آمدن آلت کوین‌های قوی مثل اتریوم، تا حدودی کم شده است. در سال های نه چندان دور بیت کوین سهم ۹۵ درصدی از بازار را در اختیار داشت و این میزان در حال حاضر به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است. در ادامه این گزارش به تحلیل قیمت رمزارزها و آلت کوین‌های برتر بازار می‌پردازیم.

آلت کوین چیست؟

برای کلیه رمزارزهای جایگزین بیت کوین، معمولا اصلاح آلت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیم کوین اولین آلت کوین معرفی شده و ارز دیجیتال اتریوم هم تا به این لحظه بهترین و معتبرترین آلت کوین بازار محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که آلت کوین‌ها هم همانند بیت کوین از کلید خصوصی در تراکنش‌های مختلف بین دو کیف پول و صرافی‌ها استفاده می‌کنند و همگی در بستر فناوری بلاک چین هستند.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم به عنوان دومین رمز ارز برتر شناخته می‌شود و با کم شدن سلطه بیت کوین در بازار، رفته رفته اثر اتریوم رو به افزایش است و در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد سهم بازار را از آن خود کرده است؛ این یعنی حدود نیمی از سلطه بیت کوین. می‌توان گفت که چنین شرایطی باعث می‌شود قیمت آلت کوین‌ها با گذشت زمان با استقلال بیشتری از بازار بیت کوین نوسان داشته باشند. درباره تحلیل قیمت آلت کوین اتر، شواهد نشان می‌دهد که نهنگ‌های بازار در حال ذخیره اتریوم‌های خود هستند که به دنبال این موضوع همانطور که در هفته‌های پیش شاهد بودیم، افزایش قیمت اتریوم پیش‌بینی می‌شود.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو یا آدا یکی از بهترین آلت کوین‌های بازار رمزارزهاست که پروژه آن با هدف حل مشکل مقیاس‌پذیری در بیت کوین و قراردادهای هوشمند در اتریوم در سال ۲۰۱۷ استارت خورد؛ قیمت کاردانو در چند روز گذشته و در این ماه (مرداد ۱۴۰۰) اوج تاریخی جدیدی را ثبت کرده است و به قیمت ۲.۵۸ دلار رسید. پیش‌بینی می‌شود اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای حمایت ۲.۴۷ دلاری حفظ کنند و فشار خرید هم در ادامه افزایش یابد، احتمال رشد بیشتر قیمت این رمزارز در روزهای آتی همچنان وجود دارد.

01

تحلیل قیمت ریپل

ریپل نام پروژه‌ای است که ارز دیجیتال آن با نماد XRP شناخته می‌شود، این رمز ارز در چند هفته گذشته و از کف قیمت خود یعنی ۰٫۵۰ دلار در تیر ماه ۱۴۰۰ بیرون آمده و تا به این لحظه بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشته است. ریپل در عرض یک ماه گذشته یکی از ۲۰ رمزارز پرسود بوده است که فعلا به سقف تاریخی خود نرسیده است. در حال حاضر ریپل با یک منطقه مقاومت اصلی از ۱٫۲۸ تا ۱٫۳۷ دلار مواجه شده که در صورت عبور از آن می‌تواند رشد بهتری را تجربه کند.

تحلیل قیمت متیک

شبکه پالی‌گان که رمز ارز آن با نام متیک شناخته می‌شود در یکی دو هفته اخیر رشد قیمت بسیار قابل توجهی را تجربه کرده است. پس از حمایت از قیمت در سطح ۰.۹۵ دلار در تیرماه ۱۴۰۰، ماتیک روند صعودی با به اصطلاح رالی خود را آغاز کرد و سقف قبلی‌اش در ۱.۱۰ دلار را شکست. پس از آن افزایش قیمت تا رسیدن به مانع ۱.۶۱ دلار ادامه پیدا کرده است. خریداران در این نقطه قدرت لازم برای عبور از این سطح را نداشتند و اصلاح ۲۰ درصدی قیمت را از مقاومت قبلی ۱.۱۰ دلار پایین آورد. به‌ طور کلی و در این روزها ارز دیجیتال متیک در حال تلاش برای شکستن مقاومت ۱.۶۱ است تا در هفته های آتی بتواند به قیمت ۱.۷۰ دلار دست یابد.

تحلیل قیمت بایننس کوین

بایننس کوین به عنوان کوین اصلی و رسمی صرافی بایننس این روزها رشد قیمت درخور توجهی را تجربه کرده و به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران جهش واقعی خود را آغاز کرده است. بسته‌ شدن قیمت بایننس کوین در ۴۳۳ دلار بیانگر پایان بازه اصلاحی که این رمز ارز در یک ماه اخیر شروع کرده، خواهد بود و در این صورت احتمال آغاز یک روند صعودی دیگر و رسیدن به ۵۲۰ دلار هم وجود دارد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که بایننس کوین هر سه ماه یکبار توکن سوزی انجام می‌دهد که به دنبال آن قیمت توکن BNB افزایش پیدا می‌کند.

تحلیل قیمت دوج کوین

دوج کوین که یکی از شت کوین های برتر بازار ارزهای دیجیتال است، این روزها روند قیمت آن کم و بیش از بیت کوین اثر می‌گیرد. اگر به خاطر داشته باشید در یک سال اخیر قیمت دوج کوین صرفا با حمایتی که در شبکه های اجتماعی میشد توانسته بود افزایش پیدا کند و حتی در روزهای قرمز بازار هم از روند سایر رمزارزها مثل بیت کوین و اتریوم اثری نمی‌پذیرفت. اما در حال حاضر روند بازار چیز دیگری را نشان می‌دهد.

02

قیمت دوج کوین با برخورد به خط روند صعودی در این ماه حمایت شد و با شکست خط روند نزولی در محدوده ۰/۲۹ دلار موفق شد تا محدوده ۰/۳۲۵۰ دلاری پیشروی کند. با این حال در این محدوده با برخورد به خط روند نزولی متوقف شد و با فشار فروش روبرو شد و تا ۰/۲۹۵۰ دلار پایین کشیده شد و پیش‌بینی روند نزولی را در آینده در پیش داشته باشد.

تحلیل قیمت شیبا

با توجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت آکادمی ارز دیجیتال درج شده است. ارز دیجیتال شیبا که به آن قاتل دوج کوین هم گفته می‌شود. یکی از شت های کوین های بازار بوده که مورد توجه و محبوبیت تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. نام شیبا از یک نژاد سگ ژاپنی به نام شیبا اینو گرفته شده است و به صورت غیرمتمرکز و به عنوان یکی از مشتقات توکن ERC20 در بازار حضور دارد. تحلیل گران برای قیمت شیبا روند صعودی با سرعت نسبتا کم و در طولانی مدت را پیش‌بینی می‌کنند، به این صورت که قیمت شیبا برای سال ۲۰۲۶ حدود ۰/۰۰۰۰۶۷۰ دلار تعیین شده که با یک سرمایه‌گذاری ۵ساله، سود حاصل از این سرمایه‌گذاری حدود ۷۳۷ درصد خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.