کد مطلب: ۶۳۶۹۹۷

بررسی فرصت‌های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها

بررسی فرصت‌های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها

مرکز نوآوری ایرانسل، اولین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک (Irancell Tech Talk)» را با موضوع «تحول دیجیتال و فرصت‌های آن برای استارتاپ‌ها» برگزار کرد.

مرکز نوآوری ایرانسل، اولین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک» را با موضوع «تحول دیجیتال و فرصت‌های آن برای استارتاپ‌ها» را با حضور کارشناسان و متخصصان، شنبه ۲۱ اسفند برگزار و به صورت زنده از لنز پخش کرد.

در این پنل، معاون استراتژی اسنپ از سرمایه‌گذاری «اسنپ ونچرز» بر روی استارتاپ‌های مرحلۀ بذری و پیش‌بذری تا میزان یک میلیارد تومان و نیز علاقه‌مندی مجموعه اسنپ ونچرز به سرمایه‌گذاری مشترک بر استارتاپ‌های مرحله اولیه، با همکاری ایرانسل خبر داد.

در این پنل همچنین، مدل‌های مختلفِ تحول دیجیتال و زیست‌بوم دیجیتال شرکت‌های فناوری‌محور خارجی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نیز، ضمن تشریح زیست‌بوم دیجیتال ایرانسل در لایه‌های مختلف، فرصت‌های توسعۀ بازار برای استارتاپ‌ها برای همکاری با مرکز نوآوری ایرانسل، اعلام شد.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی مجموعه ایرانسل لبز، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است.
https://irancell.ir/b/291549/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.