کد مطلب: ۵۳۴۰۴۸

اسنپ حامی اتیسم

تخفیف ویژه‌ی اسنپ و اسنپ‌دکتر برای افراد دارای اتیسم

تخفیف ویژه‌ی اسنپ و اسنپ‌دکتر برای افراد دارای اتیسم

اسنپ با همکاری «انجمن اتیسم ایران» تسهیلات ویژه‌ای برای حمل‌و‌نقل و مشاوره‌ی آنلاین پزشکی افراد دارای اتیسم در نظر گرفته است.

اسنپ با همکاری «انجمن اتیسم ایران» تسهیلات ویژه‌ای برای حمل‌و‌نقل و مشاوره‌ی آنلاین پزشکی افراد دارای اتیسم در نظر گرفته است. آنطور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید در ماه آگاهی‌بخشی درباره‌ی اتیسم، اسنپ ۲۰درصد تخفیف ویژه‌ی درخواست خودرو (تا سقف ۶ هزار تومان) برای ۱۰۰ سفر در اختیار افراد دارای اتیسم و خانواده‌های آن‌ها قرار داده است، تا بتوانند راحت‌تر تردد کنند. این کد که تا پایان شهریور ۱۴۰۰ اعتبار دارد، در اختیار افرادی که توسط انجمن اتیسم به اسنپ معرفی می‌شوند قرار می‌گیرد. همچنین ۳۵ هزار تومان تخفیف مشاوره‌ی آنلاین پزشکی و روانشناسی هم توسط اسنپ‌دکتر برای این افراد در نظر گرفته شده است.

آشنایی با اتیسم

اتیسم یک اختلال عصبی رشدی است که بر نحوه‌ی تعامل فرد با دیگران و یادگیری او تاثیر دارد. این اختلال که در سال‌های اولیه‌ی رشد نمایان می‌شود فرد را در تعاملات اجتماعی خود دچار مشکلاتی می‌کند. دنیای افراد دارای اتیسم با دنیای دیگران متفاوت است و برخی از آن‌ها نسبت به صدا، نور و بو حساس هستند و تغییرات در این عوامل می‌تواند برای آن‌ها آزاردهنده باشد. با وجود اینکه اتیسم درمان قطعی ندارد، اما شناخت علائم اولیه‌ی این اختلال می‌تواند بر کیفیت زندگی کودکان در سال‌های آینده تاثیرگذار باشد. به همین دلیل، اطلاع‌رسانی درباره این اختلال اهمیت زیادی دارد.

یک قدم برای درک این دنیای متفاوت

حمل‌و‌نقل یکی از چالش‌های اساسی افراد دارای اتیسم است؛ بسیاری از این کودکان نمی‌توانند از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند و برخی از بزرگسالان دارای اتیسم نمی‌توانند رانندگی کنند. اسنپ به عنوان اولین حامی حمل‌و‌نقل اتیسم از دو سال پیش اقداماتی را برای فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی جامعه درباره این اختلال آغاز کرده است. کمپین «دنیای متفاوت من» اولین اقدام در مسیر این آگاهی‌بخشی بود که امسال هم همزمان با ماه اطلاع‌رسانی جهانی درباره‌ی اتیسم ادامه دارد. روابط عمومی اسنپ در این باره گفت: «اسنپ به عنوان سامانه‌ی حمل‌و‌نقل دوستدار اتیسم در ایران تلاش دارد با اطلاع‌رسانی گسترده درباره‌ی این اختلال کاربران خود را یک قدم به شناخت دنیای متفاوت این افراد نزدیک‌تر کند. مسئولیت اجتماعی ماست که برای دسترسی همه‌ی افراد جامعه به حمل‌و‌نقل مناسب تلاش کنیم و تخفیف ویژه‌ی افراد دارای اتیسم یک گام کوچک در این مسیر است.»

همان‌طور که اشاره شد تعامل برقرار کردن با دیگران می‌تواند برای افراد دارای اتیسم دشوار باشد. اسنپ‌دکتر نیز با ارائه‌ی تخفیف ویژه‌ی مشاوره‌ی پزشکی و روانشناسی تلاش دارد افراد دارای اتیسم را در مسیر کسب توانایی‌ها و مهارت‌هایشان حمایت کند. همچنین این تخفیف در دوران کرونا گامی در جهت تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی این افراد در روزهای قرنطینه است. اسنپ علاوه بر اختصاص تخفیف ویژه برای افراد دارای اتیسم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی خود تلاش می‌کند تا کاربران مسافر و راننده را با دنیای متفاوت افراد دارای اتیسم آشنا کند و روش‌های تعامل مناسب را در برخورد با این افراد به کاربرانش آموزش دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.