کد مطلب: ۶۹۰۴۳۷

تخلف دولت در ارائه کالابرگ + فیلم

تخلف دولت در ارائه کالابرگ + فیلم

نایب‌ رئیس اول کمیسیون اقصادی مجلس گفت: دولت موظف بود قبل از هر افزایش قیمت کالابرگ را در اختیار مردم قرار دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از انتخاب ، شهباز حسن‌پور بیگلری، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: دولت موظف بود قبل از هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته و باعث نگرانی مردم شده است.

حسن‌پور افزود: نمایندگان به دلیل وضعیت معیشت مردم از دولت گلایه‌مند هستند و نارضایتی خود را در جلسات مختلف اعلام کرد‌ه‌اند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست‌هایی که با کشورهای منطقه داشتیم، نوید می‌دهد که در آینده وضعیت بازارها بیشتر تحت کنترل قرار گیرد تا مردم نگران اینکه وضعیت از اینی که هست، بدتر شود، نباشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه چی گرون شده نه فقط خوراکی ما کالابرگ بدرمون نمیخوره

  • ناشناس

    والا هر موقه شماها اسم کالا برگ رو میارید ما مردمبیشتر بیشتر نگران میشم که نکنه این دو قرون هم که میدن قطع کنن به جاش چندتا کپن بی ارزش بدن اون یارانه ای هم که از قبل میگرفتیم فدای قانون مجلسیان بشه!!

  • ناشناس

    اقای رئیسی نزار خواستمون پایمال بشه امیدمون به شماهست . بااین مشکلات اقتصادی خانوارها. این یارانه نقدی گوشه ای ازمشکل حل میکنه میشه غذاکمترخورد اما نمیشه پول دکتر دواءیا اجاره خونه رو نداد.لطفا یارانه نقدی بدید.کالابرگ بدردنمیخوره