کد مطلب: ۵۲۶۶۰۱

روحانی در ستاد اقتصادی دولت خبر داد:

توزیع بسته معیشتی برای ماه رمضان

توزیع بسته معیشتی برای ماه رمضان

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت برای گروه‌های آسیب‌پذیر بسته معیشتی تدارک دیده است، گفت: این کمک‌ها تداوم خواهد یافت تا دولت در برابر تکانه‌های اقتصادی یاری‌گر مردم باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دویست و پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس‌جمهور در این جلسه با بیان اینکه حمایت از معیشت مردم همواره اولویت دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: دولت در سال ۱۳۹۹ طرح‌های حمایتی مختلفی را اجرا کرد و در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز منابع قابل توجهی برای این امر اختصاص یافته است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت در آستانه ماه مبارک رمضان برای گروه‌های آسیب پذیر بسته معیشتی تدارک دیده است، افزود: این کمک‌ها تداوم خواهد یافت تا دولت در برابر تکانه‌های اقتصادی یاری‌گر مردم باشد و مردم عزیز، بالاخص اقشار آسیب پذیر اطمینان خاطر داشته باشند که دولت هیچگاه آنها را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

در ادامه این جلسه طرح پیشنهادی «سامانه الکترونیکی نظام بانکی کشور در زمینه کارت اعتباری» مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس‌جمهور با قدردانی از اقدامات انجام شده در طول یکسال گذشته برای آماده سازی بستر ارائه تسهیلات بانکی با استفاده از کارت اعتباری، گفت: بی شک الگوی تسهیلات دهی نظام بانکی کشور نیز تغییر می‌کند که امید است با آماده سازی سامانه امضای دیجیتال در نظام بانکی گام جدیدی در راستای رونق بازار و افزایش تولید و راهبرد کلی ساماندهی نظام الکترونیک کشور توسط نظام بانکی برداشته شود.

روحانی افزود: با اجرای این طرح گشایش مهمی برای تولیدکنندگان در زنجیره تأمین صورت خواهد گرفت و هزینه تأمین مالی برای تولید کاهش قابل توجهی خواهد یافت که یکی از مصادیق بارز مانع زدایی از تولید در آغاز سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان بورس گزارشی از وضعیت بازار سرمایه در سال ۱۳۹۹ و تحلیل عوامل نوسان در این بازار ارائه نمود و برنامه‌های این سازمان را برای ثبات بخشی به بازار و تداوم تأمین مالی تولید از طریق بازار سرمایه، تشریح کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند گزارش چرا یارانه کرونا حذف شد؟ را نیز مطالعه کنند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام مانمیتونیم ۲۱میلیون تومان نخودلپه وعدس بگیریم اینا برای پرکردن جیب فروشگاهای زنجیره ایست اگه واقعا به فکر مردمید پول نقدبدین اگرنه به خاطر یه دروغ جنس آشغال ومونده توفروشگاههای زنجیره ای روبه مردم نندازین

  • ناشناس

    خجالت نمیکشند برا یارانه ۴۵تومنی هرماه اعلام میکنید مردم چی فرض کردید ی وام دادید دارید ازشون میگیرید برا پر کردن .پول ب مردم بدید نه بسته معشیتی…. برای این دولت متاسفم بفکر جیب خودشون و اقازادهاشون هستن .

  • ناشناس

    ازکمکهای مردمیفقط حرفشو شنیدیم تا علان حتی شاهد یه نفرن بودم که ازاین تسهیلاتی که حرفش رو میزنن بهره برده باشد شمارو به هرچی که می‌پرسید یه فک اساسی درمورد اقتصاد کشور بکنید مردم دارم ت وبدبختی دستو پا میزنن شماها بالا نشستین نمیبینید ماکه بین مردمیم باتمام وجودمان درک میکنیم

  • ناشناس

    این عدالت نیست مایی که مستاجریم چون شوهرم راننده است وماهیانه باهزاربدبختی ازشکم بچهامون میزنیم تابتونیم بیمه روپرداخت کنیم یارانه معیشتی نمیدن ایا عدالت علی این بود

  • ناشناس

    کارت کجا باید بگیریم چطوری بخدا خسته شدیم اینقدر برا ما تعیین تکلیف میکنید بابا ی یارانه چقده مگه

  • ناشناس

    سلام چرا

  • ناشناس

    سلام با دو تا روغن و برنج مشکل مردم حل نمیشه اقای ریس جمهور برو ده میلیون حقوق بگیری تازه فقیری برو مملکت ترک کن کلید همه زندگی مردم قفل کردی بدبخت

  • مهدی

    ماکه سهام عدالت ثبتنام نکرده ایم چگونه بایدبسته معیشتی رادریافت کنیم

  • ناشناس

    سلام من ک سهام عدالت ندارم ما ادم نبودیم توی این گرونی

  • ناشناس

    سلام چراوعده وعیداالکی میدین به مردم بسه دیگه توروخداکمک کنید به ما واسه خرج خانه واسه کرایه خانه موندیم یا علی