کد مطلب: ۲۶۷۶۲۷

ترامپ علیه جهان جنگ اقتصادی راه انداخته است

ترامپ علیه جهان جنگ اقتصادی راه انداخته است

سخنگوی دولت گفت: ایرانی‌هایی که در خارج از کشور هستند ارزشان را به داخل بیاورند و مردم هم ارز و طلای خود را به بازار بیاورند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:‌ می‌توان جام جهانی را فرصتی برای ارزیابی نماد‌های ملی ایرانیان دانست، اولین موضوع ارق ملی ایرانیان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، باید از بازیکنان و کادر فنی و همه کسانی که حمایت کردند تشکر کنیم؛ مساله دیگر حمایت از تیم ملی بود که قابل توجه بود که نتیجه ارق و حمایت ملی سربلندی ایران بود.

سخنگووی دولت با بیان اینکه قدرت خرید ایرانیان به پول ملی بسته است و روزهای خوبی برای پول ملی نمی‌گذرد، گفت:‌ فرزندان ایران از سال 92 برای ارزش پول ملی مذاکره کردند، تا سال گذشته توانستیم پول ملی را از نوسانات خارجی دور کنیم.

وی ادامه داد: همه شاهدید به عنوان ملت متعهد به خاطر تمدن ملی و اعتقادات مذهبی وفادار هستیم، تا سال پیش هم همه چیز خوب بود، ما از پیمان بین‌المللی عدول نکردیم، ترامپ علیه جهان جنگ اقتصادی راه انداخته است مردم بدانند دولتشان عامل بی ثباتی پولی نیست بلکه به خاطر زیاده خواهی آمریکا است همه در مقابل آن مقاومت می کنند، اولین گام ما انتخاب عدد 4200 برای قیمت دلار بود.

نوبخت با بیان اینکه از اول فروردین تا سوم خرداد 11 میلیارد و 162 میلیون دلار با قیمت 4200 تومان پرداخت شد، افزود:‌ عرضه ارز نسبت به سال قبل بیشتر شده است ما در توازن عرضه و تقاضا مشکلی نداریم، ما در سه ماهه اول 60 درصد درآمدهایمان نسبت به سال قبل و 74 درصد در آمد نفت‌مان بیشتر شده این آمار نشان می‌دهد اقتصادمان تا اینجا مشکل ندارد، ما تا سال 1399 بودجه اضطراری داریم، دولت برنامه دارد اما نیاز به اعلام نیست، تیمی در آمریکا برای حتی بانک های کوچک که با ما کار نمی کنند تماس می گیرند و تشکر می‌کنند.

سخنگوی دولت یادآور شد: ایرانی‌هایی که در خارج از کشور هستند ارزشان را به داخل بیاورند و مردم هم ارز و طلای خود را به بازار بیاورند دولت که به دنبال تقویت پول ملی است نیاز به حمایت ملی دارد، انتظار از دولت به حق و به جاست، هیچ کاری دولت بدون حمایت ملت نمی‌تواند پیش ببرد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.