کد مطلب: ۱۸۵۱۵۶

نعمتی:

تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است

تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نشست عصر امروز (سه‌شنبه) هیات رییسه برای بررسی اعتراضات اخیر و موضوع هدفمندی یارانه‌ها و قیمت حامل‌های انرژی در بودجه خبر داد.

بهروز نعمتی اظهار کرد: در جلسه امروز هیات رییسه آقای لاریجانی گزارشی از اعتراضات اخیر مطرح کرد. به هر حال در این اعتراضات حرف‌های بی‌ربطی زده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: برخی می‌گویند مردم از گرانی و مسائل اقتصادی ناراحت هستند اما در روزهای گذشته همواره ما شاهد تجمعاتی از این دست مقابل مجلس بودیم. مردم حرف‌شان را می‌زنند، با مسئولین صحبت می‌کنند و مسئولین هم در حد توان مطالبات آنها را پیگیری می‌کنند.

نعمتی گفت: به نظر می‌رسد جنس این اعتراضات متفاوت است و اغتشاش و بی‌نظمی را در پی داشته، همچنان که شاهد تخریب اماکن عمومی و آسیب زدن به بانک‌ها و مساجد بوده‌ایم که موجب شده کسانی از بیرون خوشحال شوند، ترامپ پیام دهد و منافقین فراخوان بدهند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با تاکید بر ضرورت مدیریت فضای کشور، خاطرنشان کرد: مردم ما آگاه هستند و باید برای حفظ وحدت و همدلی تلاش بیشتری کنند.

وی گفت: مسئولین از جمله نمایندگان نیز موظف به پیگیری مطالبات مردم هستند اما قطعا کسی راضی نیست که در این اعتراضات افراد بیگناهی کشته شوند.

نعمتی با اشاره به بررسی موضوع افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه دهک‌های بالا در بودجه ۹۷ نیز گفت: هیچ تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

وی افزود: برخی دهک‌هایی که وضعیت مالی مناسبی دارند تکلیف‌شان معلوم است اما مجلس کسانی که نیازمند به پول هدفمندی هستند را از دریافت یارانه محروم نمی‌کند.

نعمتی در پایان یادآور شد: آنچه در جامعه به عنوان بنزین ۱۵۰۰ تومانی یا رقم‌های دیگر مطرح می‌شود مبنایی ندارد. براساس تصمیم کمیسیون تلفیق، دولت و مجلس در این‌باره جلساتی خواهند داشت و باید تا مصوبه کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس در این زمینه صبر کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.