کد مطلب: ۲۱۳۲۵۲

تعریف جامعی از اقتصاد ورزش نداریم

تعریف جامعی از اقتصاد ورزش نداریم

یک مدیر ورزشی گفت: تعریف جامعی از اقتصاد ورزش نداریم به‌علاوه این‌که زیرساخت و مدیران آگاه در این حوزه را نیز نداریم.

امیر رضا واعظ آشتیانی مدیر ورزشی درباره ورزش گفت: ما در ایران اقتصاد ورزش نداریم نه زیرساخت آن را داریم و نه مدیران مطلع و آگاه. سمت و سوی کشور به سمتی نیست که ورزش درآمدزا باشد. این صدا و سیماست که با پخش زنده برای ورزش ثروت‌آفرینی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، او ادامه داد: متاسفانه تعریف جامعی از اقتصاد ورزشی نداریم. حامی مالی دو تیم بزرگ پایتخت یک شخص حقوقی است که او را با التماس می‌آورند. به دربی‌ها توجه کنید.

صد هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند، بلیت‌فروشی انجام می‌شود و تبلیغات دور زمین نیز سر جای خود است. بنابراین هیچ اتفاقی نمی‌افتد و درآمدزایی شکل نمی‌گیرد چون کار آمدی نداریم.

آشتیانی افزود: تا زمانی که دستمان را در کیسه کنیم و مدیران را به‌طور شانسی از داخل آن دربیاوریم و معیاری برای اندازه‌گیری موفقیت آن‌ها نداشته باشیم، شرایط همین است و نباید منتظر اتفاق بزرگ اقتصادی بود. امروز بی‌اهمیت‌ترین بخش کشور و حلقه مفقوده مدیریت است. به هر مدیر ناموفق پست بالاتری می‌دهند.

مدیر ورزشی اضافه کرد: ادبیات کندن در دربی تغییر کرده است. قبلا شیشه‌ها شکسته می‌شد امروز صندلی‌ها کنده می‌شوند. چیزی اصلاح نشده است.

منبع: رادیو گفت‌وگو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.