کد مطلب: ۲۷۸۵۲۱

باکس آفیس

تعطیلات تابستانی هتل ترانسیلوانیا در باکس آفیس آغاز شد

تعطیلات تابستانی هتل ترانسیلوانیا در باکس آفیس آغاز شد

قسمت سوم هتل ترانسیلوانیا از این هفته روی پرده سینماها رفت. در این هفته، هشت فیلم از ده فیلم اول جدول نسبت به هفته‌های قبل کاهش فروش داشتند.

سومین قسمت از انیمیشن محبوب «هتل ترانسیلوانیا» با عنوان «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» این روزها با فروش هفتگی ۶۶ میلیون و ۶۶۲ هزار دلار هفته اول نمایش خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) که دو فیلم قبلی آن در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ میلادی به روی پرده سینماها رفته بودند، بعد از ۳ سال دوباره به سینماها برگشته و با اکران ۴۲۶۷ سالن، بیشترین سالن نمایش را در اختیار دارد. این انیمیشن با تکنیک سه‌بعدی و بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp) که هفته پیش روی پرده سینماها رفته بود و توانسته پرفروش‌ترین فیلم هفته شود، در هفته دوم اکرانش با فروش ۴۴ میلیون و ۵۱۳ هزار دلار و افت فروش ۵۷ درصدی در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت.

«آسمان‌خراش» (Skyscraper) که فیلمی درام جنایی و با بازی دواین جانسون است، در نخستین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۳۵ میلیون و ۷۸۹ هزار دلار در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) همچنان به حضورش در بین ۱۰ فیلم پرفروش باکس آفیس ادامه می‌دهد. این فیلم با فروش هفتگی ۲۶ میلیون و ۲۱۶ هزار دلار در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و مجموع فروش خود را پس از پنج هفته نمایش به بیش از ۵۴۵ میلیون دلار رساند.

فیلم علمی تخیلی «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) که پنجمین فیلم از سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» است، در چهارمین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۲۵ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان و کاهش فروش ۴۲ درصدی نسبت به هفته گذشته، در جدول فروش هفتگی دو پله سقوط کرد و در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و هشتم باکس آفیس، ۲۴۰ میلیون و ۳۷۳ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و هفتم ۸ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۱۳ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.