کد مطلب: ۷۵۹۸۹۰

مدارس کدام مناطق تعطیل شد؟

مدارس کدام مناطق تعطیل شد؟

امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به دلیل افزایش بارش برف شاهد تعطیلی مدارس در برخی از استان‌ها از جمله برخی از مناطق شهر تهران هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ جدیدترین اخبار تعطیلی مدارس را در ادامه بخوانید.

استانداری تهران باید همه مقاطع تحصیلی را به دلیل بارش برف تعطیل می‌کرد

عضو شورای شهر تهران گفت:شورای موجود در استانداری تهران چه اصراری داشت که فقط مدارس ابتدایی مناطق یک تا پنج تعطیل شوند؟ ساعت ۱۱ صبح شهر قفل شد.

علوی ادامه داد: باید همه مقاطع تحصیلی در شهر تهران تعطیل می‌شد.از دیروز همه می‌دانستیم که امروز سنگین‌ترین برف در کل شهر تهران آغاز می‌شود.

کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی غیرحضوری شد

دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی تمام کلاس‌های این دانشگاه از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس چهارمحال و بختیاری در نوبت بعدازظهر غیرحضوری شد

براساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی نوبت بعدازظهر کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان، فارسان و شهرکرد و بخش‌های بلداجی، گندمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس نوبت عصر ۱۱ منطقه استان تهران مجازی شد

با توجه به افزایش بارش برف، تمام مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز غیرحضوری دنبال خواهد شد.

مدارس قزوین غیرحضوری شد

اداره کل آموزش و پرورش قزوین تمامی مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت بعدازظهر امروز(یکشنبه) را غیرحضوری اعلام کرد.

مدارس استان مرکزی غیرحضوری شد

استانداری مرکزی اعلام کرد: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تعطیلی نوبت عصر مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران

اداره کل شهرستان‌های استان تهران در کانال اطلاع‌رسانی‌اش در شبکه شاد اعلام کرد که با توجه به افزایش بارش برف، همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.

آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد.

به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

همچنین مدارس ابتدایی شهرستانهای دماوند و رودهن و همه مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح امروز یکشنبه تعطیل و آموزش غیر حضوری است.

تعطیلی همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر

زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از تعطیلی همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر خبر داد.

صفی‌اله کرامتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنا به اعلام اداره‌کل هواشناسی بارش برف تا فردا ادامه خواهد داشت و این تصمیم بر همین اساس اتخاذ شده است.

مدارس استان البرز غیرحضوری شد

البرز سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس شیفت بعد از ظهر البرز به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز یکشنبه ۲۳ بهمن غیرحضوری شد.

به گزارش ایسنا، احمد افضلی گفت: بارش برف از صبح امروز آغاز شده و منجر به ب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان كه برف سنگين مياد فردا غافلگير نشيد

  • ارشیا

    خیلی خوب بود دست همگی درد نکنه