کد مطلب: ۷۵۷۰۱۷

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تصویب شد؟

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تصویب شد؟

بر اساس اعلام معاون گردشگری کشور، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.

به گزارش تجارت‎نیوز ، چندماهی می‌شود که خبرهای مبتنی بر تعطیلی پنجشنبه‌ها منتشر می‌شود و امروز معاون گردشگری کشور از تصویب تعطیلی‌ پنجشنبه‌ها خبر داد.

علی اصغر شالبافیان، در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و رونق گردشگری در کشور گفت: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه‌ها، به دولت ارائه و تصویب شد و در قالب لایحه به مجلس ارسال شده و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس در این خصوص هستیم.

وی تاکید کرد: بخش عمده اقتصاد گردشگری کشور مبتنی بر رونق گردشگری داخلی است، تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌تواند به رونق سفرهای کوتاه مدت ختم شود و موجب رونق مقاصد اقتصادی مبانی اصلی گردشگر فِرست شود. به فرض مثال شهرهای بزرگ ما که ساکنان بسیار دارند همچون شهرکرد که دارای شهرستان‌ها و اماکن گردشگری زیادی در اطراف است می‌تواند با سفرهای کوتاه مدت به رونق اقتصادی، رشد گردشگری به ویژه در حوزه بوم‌گردی ختم شود.

شالبافیان در مورد اقدامات مقابله با ایران هراسی که ضربه سنگینی به گردشگری وارد می‌کند، گفت: دو ظرفیت برای این مسئله در نظر گرفته‌ایم نخست، هزینه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به زبان‌های مختلف خارجی که باید در قالب تولید و نشر محتوا توزیع شود و همچنین ردیف اعتبارات مشخص به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با ایران هراسی که با عناوین معرفی و تبلیغات گردشگری پیش‌بینی شده است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کیومرث محمدی

    تعطیلی پنج شنبه نشاط روحی رابیشتر خواهد کردوخستگی کارراکمتر

  • ناشناس

    سلام آیا فکر کردند که این افرادی که می خوان برن بگردن این پول گردش از کجا بیارن؟

    • ناشناس

      آیا این طرح فقط برای راحتی کار برای شغل های دولتی و افراد ستادی تصویب شده
      یا مشاغلی که تا کنون حتی برای طرح یک روز در میان کرونا ، یا آلودگی هوا هبچ تعطیلی یا سختی کاری در نظر نگرفتن هم مجاب به تعطیلی پنجشنبه و جمعه هستند؟

  • ناشناس

    قطعا هم باعث رونق اقتصادی وهم رونق زنگی خانواده میگردد.

  • رستمی

    سلام من که پنج شنبه کار اداری در شهرستان دارم پنج شنبه انجام میدم حالا تعطیل بشه چی مقل من زیاد هستن بدون پشتوانه علمی تحقیقی حرف زدن تا کی

  • رضا رستمی

    سلام من که پنج شنبه کار اداری در شهرستان دارم پنج شنبه انجام میدم حالا تعطیل بشه چی مقل من زیاد هستن بدون پشتوانه علمی تحقیقی حرف زدن تا کی

  • ناشناس

    بسیار عالی است ممنون هم باعث انگیزه در روزهای دیگر میشود وهم کمک به صرفه جویی انرژی

  • ناشناس

    بسیار عالی است

  • ناشناس

    بسیار عالی است

  • ناشناس

    مگر تو اداره کار میکنن پنج شنبه هم تعطیل بشه

  • ناشناس

    کار مسئولین کشور ما همیشه همینجوریه هر مشکلی‌رو بخان درست کنن ‌جوری درستش میکنن که هزار مشکل بزرگتر جایگزینش بشه