کد مطلب: ۵۱۱۷۷۹

روحانی:

تغییر در شاکله لایحه بودجه صدمات جدی به معیشت مردم وارد می‌کند

تغییر در شاکله لایحه بودجه صدمات جدی به معیشت مردم وارد می‌کند

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه در دویست و یکمین جلسه خود به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، موضوع لایحه بودجه سال آینده کل کشور و همچنین طرح‌ها و برنامه‌های دولت را برای حمایت از بازار سرمایه بررسی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه در خصوص تغییرات انجام شده در لایحه بودجه دولت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و تاثیرات منفی این تغییرات بر اقتصاد کشور گفت: بارها از سوی دولت بر ضرورت حفظ ارکان اصلی لایحه بودجه تاکید شده و مواردی نظیر مبارزه با رانت، کاهش تورم، تقویت ارزش پول ملی و حمایت از معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی در این لایحه مورد اهتمام جدی دولت بوده است.

روحانی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای مدیریت اقتصاد کشور در شرایط جنگ اقتصادی و برای مدیریت مسیر توسعه تدوین شده است، افزود: از نظر دولت تغییر در شاکله و محورهای اصلی لایحه بودجه ۱۴۰۰ می تواند صدمات جدی به معیشت مردم و مسیر توسعه و مدیریت اقتصاد کشور وارد کند.

در ادامه جلسه گزارش بانک مرکزی از بازار ارز و کالا ارائه و تصمیمات لازم در جهت تقویت حرکت در مسیر کاهش انتظارات تورمی اتخاذ شد.

رئیس جمهور گفت: جریان تأمین ارز کالاهای اساسی و دارو نیز به شکل مستمر توسط دولت ادامه داشته و این روند با جدیت دنبال می‌شود تا مردم دغدغه‌ای برای تامین دارو و کالاهای اساسی نداشته باشند. باید از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام پایانی سال و شب عید نیز انجام شود تا مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی در این ایام اطمینان خاطر داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر محمد

    مجلس فقط کارش شده مخالفت با دولت
    دولت هم که بودجه ای ندارد تا به مردم برسد
    وضع ما دیگه هر سال بدتر از پارسال

  • ناشناس

    به چی مردم؟ معیشت مردم؟ مگه معیشت هم دارن مردم که بهش لطمه بخوره؟ میشه یدونه معشیت لطمه خورده لطفا

  • ناشناس

    این همیشه دروغ میگه.

  • ناشناس

    مطمئن باش بودجه ای که شما چیده بودی باعث بدبختی بیشتر مردم میشه. مرغ باید بخرن کیلو ۱۰۰ هزار تومن. یه گونی برنج ۶۰۰ هزار.

    • ناشناس

      خخخخخخخخ. داداش کجای کاری؟؟؟ با لایحه بودجه این آقا کم کمش سال بعد 60 درصد تورم خواهیم داشت!!!

  • ناشناس

    بیا برو کشکتو بساب.از کی تا حالا فکر معیشت مردم شدی؟

  • ناشناس

    نه اینکه با روش اداره کشور از سوی شما کشور گل و بلبل بود نگران نباش بدتر از این نخواهد شد

  • فرزاد

    مرا بدبخت کردی منو به خاک سیاه نشوندی هرچه سرمایه داشتم دزدی دیگه چی میخواهی من هرروز نفرینت میکنم من دیگه دنیا جلو چشام سیاه شده دیگع زندگی واسم معنی نداره