کد مطلب: ۱۷۳۸۶۶

تغییر پیش‌بینی روسیه از قیمت نفت

تغییر پیش‌بینی روسیه از قیمت نفت

وزیر اقتصاد روسیه اظهار کرد که سطح قیمت جدیدی که این وزارت‌خانه برای نفت، سرگرم کار بر روی آن است، بالای ۵۰ دلار در هر بشکه خواهد بود. پیش از این قیمت پیش‌بینی شده ۴۳.۸۰ دلار بوده است.

وزارت اقتصاد روسیه پیش‌بینی خود از قیمت گرید اورال برای سال ۲۰۱۸ را در پی تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک افزایش خواهد داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از ایسنا؛ ماکسیم اورشکین، وزیر اقتصاد روسیه اظهار کرد که سطح قیمت جدیدی که این وزارت‌خانه سرگرم کار روی آن است، بالای ۵۰ دلار در هر بشکه خواهد بود. پیش از این قیمت پیش‌بینی شده ۴۳.۸۰ دلار بود. اورشکین اخیرا هشدار داد که توافق کاهش تولید برای اقتصاد روسیه مضر بوده زیرا مانع سرمایه‌گذاری‌های جدید شرکت‌های نفتی شده است.

اوپک و شرکایش که سال گذشته توافق کردند تولید نفتشان را مجموعا ۱.۸ میلیون بشکه در روز کاهش دهند، هفته گذشته موافقت کردند مدت اجرای این توافق را به منظور دستیابی کامل به یک بازار متعادل، تا پایان سال میلادی آینده تمدید کردند و مقرر شد این توافق در ژوئن سال ۲۰۱۸ بازبینی شود.

بر اساس گزارش اویل پرایس، این تصمیم با وجود نگرانی‌هایی دقایق آخر که نسبت به عدم تمایل روسیه برای تمدید ۹ ماهه کاهش تولید وجود داشت، پیش‌بینی شده بود و قیمت‌ها تغییر قابل توجهی پیدا نکردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.