خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۸۶۹۳

تلاش دلار برای شکستن سد مقاومتی جدید در مسیر کاهشی / قیمت ارز صرافی ملی ۹۸/۴/۲۳

تلاش دلار برای شکستن سد مقاومتی جدید در مسیر کاهشی / قیمت ارز صرافی ملی ۹۸/۴/۲3

نرخ دلار در صرافی ملی در مسیر کاهش به سمت شکستن مرز 12 هزار و 500 تومان است، به نحوی که این صرافی نرخ دلار و یورو امروز یک‌شنبه 23 تیر ماه خود را با 100 تومان کاهش قیمت نسبت اولین ثبت شده دیروز اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی ملی قیمت دلار و یورو امروز یک‌شنبه 23 تیر ماه را با 50 تومان کاهش قیمت نسبت به آخرین نرخ و 100 تومان کاهش نسبت به اولین نرخ ثبت شده از این دو شاخص ارزی در هفته گذشته اعلام کرده است.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز معادل ۱۲ هزار و 550 تومان ثبت شده است. همچنین هر دلار آمریکا در صرافی ملی ۱۲ هزار و 450 تومان خریداری می‌شود. اما آخرین نرخ ثبت شده از این شاخص ارزی در هفته گذشته معادل ۱۲ هزار و 600 تومان بوده است. دلار در بانک مرکزی همچنان به علت تعطیلی ثبات مانده است.

دلار در حالی روی سراشیبی قیمت به سمت مرز 12 هزار تومان قرار دارد که طی سه هفته اخیر در حدود هزار تومان نوسان داشته اما طی یک هفته گذشته این محدوده کوچک‌تر شده و حتی به حدود 250 تومان نیز رسیده است.

این شاخص ارزی با روند کاهشی که در پیش گرفته به نظر می‌رسد در تلاش است تا سد مقاومتی 12 هزار و 500 تومان را بشکند.

دلار در بازار آزاد نیز در حدود نرخ 12 هزار و 600 تومان معامله می‌شود.

قیمت یورو امروز در صرافی ملی نیز همانند دلار با کاهش قیمت مواجه شده؛ به نحوی که قیمت این ارز برای برای فروش ۱۴ هزار و 450 تومان و قیمت خرید آن ۱۴ هزار و 350 تومان اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اونقدر آبشده تزریق کردید تو بازار که حبابش منفی شده…
    دارن پشتوانه پول ملی رو به بهای پایین نگه داشتن الکی نرخ ارز که باز بالا میره مفت میفروشن!!!!