کد مطلب: ۲۲۲۳۰۲

تلفیق رولزرویس با هنرهای اسلامی

تلفیق رولزرویس با هنرهای اسلامی

رولزرویس تاکنون محصولات بسیاری را تولید کرده است که در طراحی آنها شاهد الهام گرفتن از هواپیماهای شخصی، کشتی‌های لوکس، موسیقی و حتی هنر و مد بوده‌ایم.

این خودروساز در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز طرفداران زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا یکی از جدیدترین اثرهای هنری رولزرویس در کشور امارات مشاهده شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروی مورد بحث یک رولزرویس گوست است که دارای فاصله محوری بیشتر بوده و توسط یک دپارتمان ویژه در گودوود توسعه پیدا کرده است و شاهد الهام‌گیری از هنر اسلامی در دیزاین این خودرو هستیم.

این خودروی دو رنگ دارای رنگ نقره‌ای و سفید است و خط شانه‌ای بسیار زیبا در دو طرف آن مشاهده می‌شود ضمن اینکه رینگ‌های 5 پره آلومینومی آن با ابعاد 21 اینچی نیز جلب توجه زیادی می‌کنند.

در داخل کابین نیز شاهد استفاده از رنگ خاکستری در کنار رنگ گوش ماهی هستیم و طرح‌هایی از هنر اسلامی نیز در چند جای کابین به چشم می‌خورند.

این خودرو از یک موتور 12 سیلندر وی شکل با حجم 6.6 لیتر بهره‌مند است که چندان با عصر حاضر همخوانی ندارد اما می تواند 562 اسب بخار قدرت و 820 نیوتن متر گشتاور را تولید کند که برای انتقال نیرو نیز از یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک استفاده شده است.

این خودرو که تنها یک دستگاه از آن موجود است در بزرگترین شوروم رولزرویس در ابوظبی امارات به نمایش گذاشته شده است.

اگر چنین طرحی را نمی پسندید بخش خودروهای سفارشی رولزرویس می تواند هر طرح و هنر دیگری را در خودروهای خود برای مشتریان اجرا کند.

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

AndroidOnlineNewsImage

منبع: خودرو بانک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.