کد مطلب: ۴۷۰۲۰۸

تلویزیون‌های‌ پیشگام و محصولات صوتی، ال‌جی برنده بزرگ جوایز ۲۰۲۰ EISA AWARDS

تلویزیون‌های‌ پیشگام و محصولات صوتی، ال‌جی برنده بزرگ جوایز 2020 EISA AWARDS

ال‌جی الکترونیکس امسال هم تاریخچه طولانی موفقیت‌هایش در EISA Awards را با ۴ راهکار مبتکرانه سرگرمی خانگی ادامه داد؛ که به دلیل کار آیی فوق‌العاده، طراحی ممتاز و حداکثر میزان کارآیی مفتخر به کسب عناوین برتر شدند.

برای نهمین بار تلویزیون‌های OLED ال‌جی برنده شدند. جوایز و عناوین معتبر هم به محصولات مبتکرانه سرگرمی خانگی رسید.

ال‌جی الکترونیکس امسال هم تاریخچه طولانی موفقیت‌هایش در EISA Awards را با ۴ راهکار مبتکرانه سرگرمی خانگی ادامه داد؛ که به دلیل کار آیی فوق‌العاده، طراحی ممتاز و حداکثر میزان کارآیی مفتخر به کسب عناوین برتر شدند. انجمن خبرگان صدا و تصویر (EISA) به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان تحریریه محصولات مصرفی الکترونیک جهان، برگزارکننده این مراسم بوده و در سال جاری تلویزیون OLED ال‌جی (مدل OLED65GX)، تلویزیون NanoCell ال‌جی (مدل 75NANO99)، ساندبار ال‌جی (مدل SN8YG) و اسپیکر پرتابل XBOOM Go ال‌جی (مدل PL7) را به‌عنوان برندگان این رقابت انتخاب نموده است.

تلویزیون Gallery ال‌جی هم توانست عنوان EISA BEST PREMIUM OLED TV 2020-2021 را از آن خود کند. این نهمین بار متوالی است که تلویزیون‌های OLED ال‌جی در گروه نمایشگرهای سینمای خانگی و ویدئو به کسب این افتخار نائل می‌گردند. سری تلویزیون گالری ال‌جی تصوری بی‌نقص از خلوص و سادگی را به نمایش می‌گذارد و به کمک پیکسل‌های self-lit تکنولوژی OLED، آخرین فناوری روز درزمینهٔ کیفیت تصویر را در فرمی بسیار نازک ارائه می‌کند.

باکیفیت تصویر غیرقابل‌باوری که نمایشگرهای OLED به آن شهره‌اند و بهبود فوق‌العاده آن با بهره‌گیری از تکنولوژی پردازشگر هوش مصنوعی AI Picture Pro ال‌جی در سری گالری، این تلویزیون ۶۴ اینچی قادر است محتوای ویدیویی 4K را به شکل خیره‌کننده‌ای با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز به تصویر بکشد. این تلویزیون همچنین از قابلیت‌های پیشرفته HDMI همچون حالت زمان تأخیر خودکار کم (ALLM)، کانال صدای بازگشتی بهبود‌یافته (eARC) و نرخ تجدید متغیر (VRR) بهره‌مند است. بامهارت برابر در پخش فیلم‌ و بازی‌های ویدیویی، تلویزیون‌های سری Gallery ال‌جی با بهره‌مندی از Dolby Vision و LG webOS، بهترین تصویر سینمایی و تجربه بصری را برای بیننده ضمانت می‌کنند.

تلویزیون NanoCell ال‌جی هم به خاطر رزولوشن 8K واقعی (real 8K) و دقت بسیار بالای بازتولید رنگ، عنوان EISA 8K TV 2020-2021 را از آن خود نموده است. تکنولوژی نمایشگر نانوسل ال‌جی که بانام Full Array Local Dimming یا FALD شناخته می‌شود، با همراهی نسل سوم پردازنده‌های هوش مصنوعی Alpha 9 این شرکت، رنگ‌هایی با خلوص استثنائی و تباین و عمق عالی را تولید می‌کند که با زاویه دید عریض خود پوشش کاملی را ارائه می‌دهد؛ و به لطف پردازنده قدرتمند هوش مصنوعی ال‌جی و جدیدترین امکانات ارتباطی HDMI، این تلویزیون قادر است به شکل یکپارچه‌ای محتوای 8K را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پردازش و پخش کند.

در گروه محصولات صوتی هم ساندبار ال‌جی به همراه اسپیکر پرتابل XBOOM Go موفق به کسب جوایز EISA SOUNDBAR 2020-2021 و EISA MOBILE SPEAKER 2020-2021 گردیدند. این محصولات که با همکاری Meridian Audio، یکی از شرکت‌های قدرتمند انگلیسی در حوزه دانش صدا توسعه‌یافته‌اند، قادر به ارائه صدایی غنی و عالی و خلق تجربه شنیداری فوق‌العاده دقیقی هستند.

Park Hyoung-sei رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی می‌گوید: «سرمایه‌گذاری در زمینهٔ طراحی، تکنولوژی‌های تصویر و همکاری‌مان با رهبران پیشرو صنعتی همچون Meridian Audio ما را قادر می‌سازد گزینه‌هایی را برای سبک زندگی مصرف‌کنندگان پیشنهاد دهیم که پیش‌ازاین وجود نداشته‌اند؛ بنابراین در زمینهٔ توسعه سرگرمی‌های خانگی، کسب چنین عناوین معتبری از سوی کارشناسان خبره باعث می‌شود با اعتمادبه‌نفس کامل از درستی مسیر پیش روی‌مان اطمینان یابیم.»

# # #

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیک

شرکت ال‌جی الکترونیک (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم‌خانگی است که 87 هزار کارکنان در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزار میلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب‌وکار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم‌خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیک هم‌اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیک به‌عنوان ENERGY STAR Partner در سال 2013 شناخته‌شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیک، لطفا به وب‌سایت ( http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی ( http://lgblog.ir/ ) این شرکت مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیک در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: 26205940

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.