کد مطلب: ۳۵۶۶۰۷

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد:

فعلا ۳۰۸۰ نفر در انتخابات اتاق تهران رای دادند / تمدید انتخابات به مدت ۱.۵ ساعت

فعلا 3080 نفر در انتخابات اتاق تهران رای دادند / تمدید انتخابات به مدت 1.5 ساعت

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می‌گوید: تا ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر حدود سه هزار و 80 نفر پای صندوق‌های رای آمدند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مشخص است که کدام گروه ها از رای بالاتری برخوردار هستند یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: فعلا نتایج آرا مشخص نیست. در حقیقت نتایج آرا پس از اتمام رای‌گیری آغاز خواهد شد.

ابراهیم بهادرانی افزود: برخی‌ها به دلیل مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای نتوانستند به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند. این موضوع طبیعی است؛ چرا که بارها در سایت اتاق تهران نسبت به شرایط رای‌دهی کاندیدا اعلام نظر کرده بودیم.

این مقام مسئول در پاسخ به پرسش تجارت‌نیوز مبنی بر اینکه آیا رکود چهار سال پیش شکسته خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: تا ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر حدود سه هزار و 80 نفر پای صندوق‌های رای آمدند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند، خوشبختانه فعلا در روند رای‌گیری هیچ گونه اختلالی به وجود نیامده است.

او افزود: چنانچه میزان رای‌دهندگان تا ساعت 18 افزایش یابد، مهلت انتخابات یک ساعت و نیم تمدید خواهد شد.

پس از این گفتگوی تجارت‌نیوز با بهادرانی، سایت اتاق بازرگانی تهران رسما اعلام کرد که مهلت انتخابات تا 19 و 30 دقیقه تمدید شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.