کد مطلب: ۵۷۹۳۱۹

تمدید مهلت وام‌های کرونایی / دوره ۲ ماهه تنفس تسهیلات

تمدید مهلت وام‌های کرونایی / دوره ۲ ماهه تنفس تسهیلات

به دنبال تمدید مهلت وام‌های کرونایی تا پایان آذر، مهلت بانک‌ها برای پرداخت این وام به متقاضیان نیز تا پایان بهمن تمدید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش از این بانک‌ها موظف بودند تا پایان آبان تسهیلات حمایتی کرونا را پرداخت کنند اما با تمدید مهلت وام‌های کرونایی تا پایان آذر، زمان پرداخت این وام از سوی بانک‌ها نیز تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

این پرداخت طی یک دوره تنفس دو ماهه و بازپرداخت دوساله با نرخ سود ۱۲ درصد خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه کارا اقدامات لازم را در خصوص ثبت نام انجام بدهند. تمام اطلاعات به صورت سیستمی در اختیار بانک قرار داده می‌شود و پرداخت وام پس از بررسی و تأیید بانک صورت می‌گیرد.

در هفته گذشته کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا با تمدید مهلت وام‌های کرونایی که پیش از این تا پایان شهریور بود، تا سه ماه دیگر و تا پایان آذر موافقت کرد.

این تصویب در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل ۱۴ گانه آسیب دیده از کرونا در چهار گروه فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان آذرماه می‌توانند برای دریافت وام به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را کنند.

به دنبال تمدید مهلت وام‌های کرونایی، پرداخت این وام از سوی بانک‌ها نیز با تمدید مواجه شد.

منبع: مهر

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تورو قرآن اگر راسته وام کرونا میدن راهنمایی کنید من بگیرم دو سال بیچاره شدم دیگه نون برا خوردنم ندارم

  • ناشناس

    سلام ببخشید کسی که پارسال وام کرونا گرفته میتونه حالا هم ثبت نام کنه