کد مطلب: ۵۴۲۱۴۸

تهرانگردی و اجاره خانه روزانه در تهران

تهرانگردی و اجاره خانه روزانه در تهران

یکی از راه‌هایی که می‌توانید آپارتمان مبله مورد نظر خودتان را به سرعت در تهران پیدا کنید استفاده از اینترنت و رزرو اینترنتی است.

تهران بیش از ۲۳۰ سال است که پایتختی ایران برگزیده شده، هرچند که این سال‌ها در برابر قدمت ۲۰۰۰ ساله ایران بسیار ناچیز است اما توجه حاکمان و پادشاهان مختلف کافی بوده تا تهران به یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران چه از منظر مراکز تاریخی و گردشگری و چه از منظر امکانات رفاهی تبدیل شود. در طول حکومت پادشاهان مختلف عمارت‌ها و کاخ‌های متعددی در تهران بنا شده که هر یک از آن ها به یکی از مراکز مهم گردشگری تهران تبدیل شده است. گردشگری در ایران از تهران آغاز می‌شود چرا که خواه ناخواه اغلب مسافران خارجی ایران‌گردی را از تهران شروع می‌کنند‌ به این دلیل که تنها فرودگاه بین‌المللی ایران در تهران واقع شده است، علاوه بر گردشگران خارجی گردشگران ایرانی نیز مجذوب تهران هستند چرا که این شهر با قدمت نه چندان زیادش چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

برای این گردشگران بهترین راه برای اقامت داشتن در تهران اجاره خانه روزانه در تهران است. چرا که خانه‌های مبله با تمام امکاناتی که دارند می‌توانند اقامتی راحت و دلپذیر را برای هر مسافر با هر تقاضایی رقم بزنند. بیشترین بناهای تاریخی موجود در تهران مربوط به دوران قاجار است، در سلسله قاجار بسیار به ساخت و ساز و آبادنی تهران اهمیت می‌داد به علاوه خاندان قاجار و درباریان آن آنقدر زیاد و گسترده بودند که خانه‌های هر کدام از آنها امروزه به یک جای دیدنی در تهران تبدیل شده است به توری که تورهای متعدد تهرانگردی در خانه های قجری اغلب اوقات در تهران برگزار می‌شود. اگر شما نیز قصد سفر به تهران و بازدید از بناهای تاریخی زیبای آن را دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید تا تهران مبله به شما بگوید چطور می‌توانید به اجاره آپارتمان مبله در تهران بپردازید.

چطور یک آپارتمان مبله در تهران اجاره کنیم؟

یکی از راه‌هایی که می‌توانید آپارتمان مبله مورد نظر خودتان را به سرعت در تهران پیدا کنید استفاده از اینترنت و رزرو اینترنتی است. ما به شما سایت تهران مبله را پیشنهاد می‌‌دهیم.

این سایت از معتبرترین سایت‌های اجاره آپارتمان مبله در تهران است و با سابقه‌ای که دارد امتحان خود را پس داده است.خانه‌های مبله‌ای که در تهران مبله به شما ارائه می‌شوند در واقع یک گروه آپارتمان‌اند که هر کدام از این ساختمان‌ها یک واحد مدیریت و نظافت مختص به خود دارد و این مسئله می‌تواند اقامت شمارا راحت‌تر کند.

با این امکانات لازم نیست شما برای گرفتن کلید واحد مبله‌تان به جای دیگری مراجعه کنید و در بدو ورودتان می‌توانید آپارتمان مبله‌ای که اجاره کرده‌اید را در تمیزترین حالتش تحویل بگیرید. یکی از مزیت‌های سایت تهران مبله این است که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یک آپارتمان مبله در تهران اجاره کنید. امکاناتی که تمام خانه‌های مبله سایت تهران مبله دارای آن هستند شامل وجود یک پارکینگ برای هر واحد، نزدیکی به خطوط مترو و بی‌آرتی ،نزدیکی به مراکز تفریحی و درمانی نزدیک هر آپارتمان و امکانات مناسبی نظیر یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماکروفر و ظروف پذیرایی و آشپزی برای چند روز اقامت آسان هستند.

قبل از اینکه به اجاره روزانه خانه در تهران بپردازید با پرسیدن چند سوال و داشتن پاسخ آنها در نزد خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید؟
  • چند نفر هستید و به چند اتاق خواب نیاز دارید؟
  • سفرتان چند روز طول می‌کشد؟
  • آیا داشتن یک بالکن و تراس برای شما اهمیت دارد؟
  • می‌خواهید در چه منطقه‌ای از تهران ساکن شوید؟
  • آیا می‌توانید حیوان خانگی‌تان را با خود به همراه ببرید؟
  • به چه امکانات رفاهی نیاز دارید؟

حالا که با روش‌های اجاره آپارتمان مبله در تهران و نکات آن آشنا شدید بهتر است تا اطلاعاتی نیز درباره خانه‌های قاجاری تهران داشته باشید تا اگر به تهران سفر کردید بازدید از هیچکدام آنها را از دست ندهید، البته اطلاعات کامل‌تر از تهرانگردی در خانه‌های قجری تهران را می‌توانید از طریق وبلاگ تهران مبله بدست آورید.

تهرانگردی در خانه‌های قجری

همانطور که می‌دانید مناطق مرکزی تهران با داشتن یک بافت قدیمی و کهن بیش از ۶۲ درصد از بناهای تاریخی استان تهران را درون خود جای داده‌اند. اگر برای تهرانگردی از مناطق شمالی و غربی به محله عودلاجان بیایید حتما جای خالی برج‌ها و آپارتمان‌های سر به فلک کشیده‌ی تهران را احساس خواهید کرد. اما آنچه که توجه شما را به خود جلب می‌کند وجود خانه‌های قدیمی متعدد با معماری اصیل ایرانی است. اگر با هدف تهرانگردی به این خانه ها سر بزنید می‌توانید تهران قدیم و سبک زندگی مردم آن را از نزدیک لمس و احساس کنید. از میان خانه‌های تهران که معماری آنها مربوط به دوره قاجار می‌شود و بازدید از آنها شمارا به تهران قدیم می‌برد می‌توان به خانه مهربان، خانه موزه مدرس و خانه موزه شهید چمران اشاره کرد. موزه زمان نیز یکی دیگر از بناهای زیبای تاریخی تهران است که مربوط به دوران قاجاریه می‌شود.

موزه زمان به دوره حکومت ناصرالدین شاه برمی‌گردد و در دو طبقه ساخته شده و محوطه‌ای به سبک باغ‌های ایرانی دارد. چیزی که این خانه را دیدنی کرده است گچبری‌های بی‌نظیر این خانه و رنگ آبی دیوارهای بیرونی آن است که نظیر آن را در هیچ کجا نمی‌توان یافت. آخرین مالک این بنا حسین خداداد بوده که به علت علاقه‌ی حسین خداداد به هنر گچبری ایرانی، گچبری این بنا ۱۲ سال به طول انجامید. موزه زمان دارای تالار آینه و اتاقی با گچبری‌هایی از داستان‌های اسطوره‌ای و مذهبی نیز هست. این خانه امروزه به محل نگهداری قدیمی‌ترین ساعت‌های تاریخ ایران اختصاص داده شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.