کد مطلب: ۶۲۳۷۴۴

توزیع هوشمند سیب‌ زمینی از فردا

توزیع هوشمند سیب‌ زمینی از فردا

قادری فر، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از صبح فردا سیب زمینی در سامانه های هوشمند با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در کارگروه تنظیم بازار مقرر شد از صبح فردا سیب زمینی در سامانه های هوشمند با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شود و در شهر قم از همین امشب توزیع هوشمند سه رقم برنج خارجی را با قیمت مصوب تنظیم بازار شروع کرده ایم.

پیرو دستور رئیس جمهور و برنامه ریزی قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاوزی بنا بر این شد در ایام پایانی سال رویکرد آرامش بخشی و تنظیم بازار کالاهای اساسی با استفاده از شبکه های هوشمند دنبال شود. بنابراین امروز کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاوزری تشکیل شد و در خصوص وضعیت توزیع برنج خارجی که بازار آن در روزهای اخیر دچار التهاب شده و عرضه سیب زمینی که افزایش قیمت داشته است، تصمیماتی گرفته شد.

قادری فر گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که در روزهای پایانی سال با رصد روزانه و پایش لحظه ای بازار محصولات کشاورزی، بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آرام باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به یزدان که گر ما خرد داشتیمکجا این سرانجام بد داشتیم

  • ناشناس

    قدیما می گفتن گوشت نباشه چغندر سالاره، حالا شده سیب زمینی،وقتی نیازهای اساسی مردم افتاده دست یه مشت دلال خونخوار همین میشه برای سیب زمینی و تخم مرغ و … باید فلاکت بکشن ??

  • ناشناس

    کیلو نه هزار تومان دیروز خریدم

  • ناشناس

    ا میدوا رم به فقرا بیشتر بر سد

  • ناشناس

    والا به خدا دیشب از خیابان مختاری تهران خریدم کیلویی ۱۲۹۰۰ تومان
    چی شدیم که سیب زمینی باید اینجوری خرید کنیم شدیم مضحکه تمام کشورها از اوضاعمون جک میسازند.

  • ناشناس

    منم منم سیب زمینی بالا بالا میشینم . دیگه منو نبینی
    فکر کردین من مفتم واسه هر غذا یی پختم !یه عمره ارزون خوردین در زیر آتیش بردین .تو خورشت ودیزی .رشوه بده زیر میزی.
    دپو کردن هزار تا سیلو. تا بخری دو کیلو.

  • ناشناس

    زیاد می شنیدم فلان مسئول فرمایش می کرد مثلا مرغ و گوشت نخوریم چی می شه؟ احتمالا در مورد سیب زمینی و حتی نان هم راحت همین را صادر می کنند چرا که نه سنبه که پر زوره

  • ناشناس

    مسبب تمامی این گرانی ها فقط خود دولت است.

  • ناشناس

    من میدان تره بارکرمان گرفتم کیلوی 9000 تومان‌ دولت زده ده نیم خودتون باعث ناامنی‌ها هستید

  • ناشناس

    من ماندم برنج 100هزارتومن سیب زمینی 18000تومان شیر پاکتی 17000تومن……..مردم همه بدبخت شدند واقعا حیف حقوقی که دارند به وزیر اقتصاد….. می‌دهند بابا خجالت بکشید برای نان شب داریم گدایی میکنیم آخه همه سو تغذیه گرفتیم خدا آه بچه هامون رو ازتون بگیرد