کد مطلب: ۵۸۲۹۶۸

رئیسی:

برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ محدودیت و مانعی وجود ندارد

برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ محدودیت و مانعی وجود ندارد

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های گسترش روابط ایران و سریلانکا،‌ گفت: هیچ محدودیت و مانعی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری و انتقال تجربیات به ویژه در حوزه فنی و مهندسی وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز یکشنبه پس از دریافت استوارنامه «ویشوانات آپونسو» سفیر جدید سریلانکا در تهران، ‌گفت: هیچ محدودیت و مانعی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری و انتقال تجربیات به ویژه در حوزه فنی و مهندسی وجود ندارد.

رئیس جمهور افزود: با فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور می‌توان گام‌های جدیدی در توسعه روابط ایران و سریلانکا به ویژه در حوزه اقتصادی برداشت.

سفیر جدید سریلانکا در تهران نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیسی، روابط دو کشور را دیرینه و تاریخی دانست و گفت: سریلانکا همواره در مجامع بین المللی حامی دولت و ملت ایران بوده و خواهد بود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آپونسو، همچنین با اشاره به ظرفیت‌های توسعه سطح روابط دوجانبه، خواستار توسعه و تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های دو کشور به‌ویژه در بخش‌های انرژی، بازرگانی و تجاری شد.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وای خدای من با چه مملکتهایی ما روابط داریم همشون گدا و گوشته میان اینجا که از ما یه چیزی بکنم من میگم ماشین ساخت سریلانکا هم موارد کنیم اینطوری می‌خوایم با دنیا رقابت کنیم