کد مطلب: ۴۷۳۰۱۸

توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز

توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز

بنیاد مستضعفان در پی انتشار اخباری درباره تخریب خانه‌های غیرمجاز تعدادی از ساکنان اراضی‌ زردشت اهواز موسوم به «روستای ابوالفضل»، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنیاد مستضعفان در پی انتشار اخباری درباره تخریب خانه‌های غیرمجاز تعدادی از ساکنان اراضی‌ زردشت اهواز موسوم به «روستای ابوالفضل»، توضیحاتی ارائه داد.

بنیاد مستضفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: با توجه به تصرفات صورت‌گرفته طی سالیان گذشته در اراضی زردشت اهواز که باعث سوءاستفاده‌هایی از خانواده‌های نیازمند و محروم ساکن در این اراضی شد، مراجع قضایی برای جلوگیری از سودجویی‌ها و زمین‌خواری در این اراضی، حکم به رفع تصرف این زمین‌ها را صادر کردند.

بنیاد مستضعفان افزود: اقدام روز گذشته، گرچه در جهت جلوگیری از توسعه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و با هماهنگی کامل استاندار، دادستان، شهرداری و سایر مسؤولان مربوط انجام شد ولی بنیاد مستضعفان به محض اطلاع از موضوع، توقف اجرای احکام صادره را خواستار شد.

به دنبال توقف اجرای احکام صادره مقرر شد با همکاری کمیته امداد امام خمینی طی ۲ هفته، خانواده‌های محروم ساکن این اراضی شناسایی شوند و پس از فراهم شدن زمینه انتقال این خانوارها به منطقه‌ای مسکونی و تامین هزینه پیش‌پرداخت مسکن این خانوارها توسط بنیاد مستضعفان، اجرای احکام قانونی در خصوص این اراضی، انجام شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.