کد مطلب: ۲۲۵۸۴۲

شفاف سازی شرکت کاشی تکسرام در خصوص نوسان قیمت سهام

رشد عجیب و توقف ناگهانی یک نماد بورسی

رشد عجیب و توقف ناگهانی یک نماد بورسی

 نماد معاملاتي شركت توليدي‌ كاشي‌ تكسرام‌ (كترام1) با توجه به تغييرات بيش از 20 درصدي قيمت سهام در آخرین 6 روز معاملاتی، به منظور اطلاع رساني مناسب شركت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد.

به گزارش تجارت نیوز ، نماد معاملاتي شركت توليدي‌ كاشي‌ تكسرام‌ (كترام1) با توجه به تغييرات بيش از 20 درصدي قيمت سهام در آخرین شش روز معاملاتی، به منظور شفاف سازی مناسب شركت به بازار در خصوص علل آن، متوقف گرديد. نمودار تعدیل شده زیر بر اساس تایم فریم روزانه و بازه 12 ماهه ( کترام) است. با توجه به نمودار, سهم در اوایل آبان ماه سال 96 روند نزولی خود را شروع کرده و پس از حفظ روند نزولی خود به مدت تقریبا پنج ماه در اوایل فروردین ماه 97 موفق به شکستن این روند نزولی و رد کردن خط میانگین متحرک نسبی (Moving Average) به سمت بالا شده است.

technical 1

نامه شفاف سازی شرکت

عصر دیروز شرکت کاشی سازی تکسرام (کترام1) در سایت کدال اعلام کرد: «به استناد ماده 17 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 1396/12/29 ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. با عنايت به تغييرات قيمت سهام اين شرکت در روزهاي معاملاتي گذشته به استحضار مي‌رساند به غير از افزايش فروش شرکت در فصل زمستان نسبت به فصول قبل رويداد با اهميتي در شرکت که موثر بر قيمت هر سهم اين شرکت بوده يا مستلزم افشاء باشد اتفاق نيفتاده است. عليهذا تغييرات قيمت سهام اين شرکت عمدتاً ناشي از شرايط بازار و عرضه و تقاضا مي باشد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.