خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۵۱۴۳

به منظور پاسخگويی به نياز مشتريان و نسبت به مدت مشابه سال ۹۶؛

توليد و تحويل محصولات سايپاديزل در نيمه نخست سال۹۷ سرعت گرفت

توليد و تحويل محصولات سايپاديزل در نيمه نخست سال97 سرعت گرفت

شركت سايپاديزل با رشد توليد و فروش انواع محصولات تجاری در نيمه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، توانست ضمن اجرای بخشی از برنامه‌های تدوين شده خود در سال 97، پاسخگوی نياز مشتريان گرامی باشد.

اين شركت در شش ماه نخست سال با توليد 2016 دستگاه از انواع محصولات تجاری، نسبت به توليد 1304 دستگاه در مدت مشابه سال قبل، رشد 55 درصدی توليد را تجربه كرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اين گزارش، كاميون ولوو FH500 با توليد 921 دستگاه، بيشترين تيراژ توليد در بين محصولات سايپاديزل در شش ماهه نخست سال 97 را داشت و پس از آن كاميونت فوتون 8.5 تن با توليد 350 دستگاه و كاميونت فوتون 6 تن خوابدار با توليد 250 دستگاه، سهم بالايي از محصولات توليدی اين مجموعه صنعتی را به خود اختصاص دادند.

همچنين، سايپاديزل در شش ماهه نخست سال جاری موفق شد، تعداد 1836دستگاه از انواع محصولات را به مشتريان تحويل دهد كه اين آمار نسبت به تحويل 1211 دستگاه در مدت مشابه سال 96، نشان از رشد 52 درصدي تحويل محصول به مشتری دارد.

بر اين اساس، در نيمه نخست سال97، تعداد 782 دستگاه كاميون ولوو FH500 به مشتريان تحويل داده شده و پس از اين محصول، 200 دستگاه كاميونت فوتون 6 تن خوابدار و 187 دستگاه كاميونت فوتون 8 تن از بيشترين تيراژ در بين محصولات تحويل داده شده به مشتريان برخوردار هستند.

پيش‌بينی می‌شود، بر پايه برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته و در صورت حمايت و پشتيبانی سازمان‌های ذیربط، در شش ماهه دوم سال جاری با توليد كاميون KX به عنوان محصول جايگزين ولوو در طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، توليد و عرضه خودروهای تجاری در شركت سايپاديزل با سرعت بيشتری ادامه يابد.

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.