کد مطلب: ۷۲۶۰۶

تولید گوشی‌های جدید شیوآمی مجهزبه فناوری نسل بعدی آیفون

در حالی که اپل قصد دارد استفاده فناوری حسگر اثر انگشت در نمایشگر آیفون را با تولید آیفون 8 در سال آینده آغاز کند، شیوآمی گوشی هایی با همین فناوری تولید کرده است.به نقل از آنادتک، این دو گوشی که Mi 5s و Mi 5s Plusنام دارند، جایگزین هایی برای Mi 5 / Mi 5

در حالی که اپل قصد دارد استفاده فناوری حسگر اثر انگشت در نمایشگر آیفون را با تولید آیفون 8 در سال آینده آغاز کند، شیوآمی گوشی هایی با همین فناوری تولید کرده است.
به نقل از آنادتک، این دو گوشی که Mi 5s و Mi 5s Plusنام دارند، جایگزین هایی برای Mi 5 / Mi 5 Pro و Mi 5 Plusمحسوب می شوند که در فوریه امسال عرضه شدند و از بدنه آلومینیومی و برخی قابلیت های سخت افزاری جدید بهره می بردند.

Mi 5s و Mi 5s Plus مجهز به پردازنده های Snapdragon 821 SoC هستند که نسخه ای به روزشده از پردازنده Snapdragon 820 محسوب می شود. با استفاده از این پردازنده جدید سرعت آن به 2.34 گیگاهرتز برای دو هسته و 2.19 گیگاهرتز برای دو هسته دیگر افزایش می یابد.

دراین پردازنده، از پردازنده گرافیکی Adreno 530 هم با رسیدن آن به سرعت 653 مگاهرتز استفاده شده است. رم های این دو گوشی به ترتیب حداقل 3 و 4 گیگابایت و حداکثر 4 و 6 گیگابایت است. گوشی 5 اس با حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی و گوشی 5 اس پلاس با حافظه 64 یا 128 گیگابایتی عرضه می شود.

تفاوت اصلی این دو گوشی در نمایشگر آنهاست که به ترتیب 5.15 اینچی و 5.7 اینچی هستند. وزن گوشی 5 اس 145 گرم و وزن گوشی 5 اس پلاس 168 گرم است. دوربین جلویی هر دو گوشی 4 مگاپیکسلی است. اما دوربین پشتی آنها به ترتیب 12 و 13 مگاپیکسلی است. در این دوربین ها از حسگری ویژه برای ارتقای کیفیت رنگ ها و بهینه سازی عکاسی در شب استفاده شده است.

به گزارش فارس، بدنه این گوشی ها از آلومینیوم صیقل خورده و زیبا ساخته شده و لبه های پشتی آنها کاملا خمیده هستند. حسگر اثرانگشت مافوق صوت این گوشی ها در زیر نمایشگر باعث شده آنها از بسیاری از رقبای خود جلوتر باشند. عرضه عمومی این گوشی ها از فردا آغاز می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.