کد مطلب: ۱۳۱۰۱۶

تکذیب تعطیلی کارخانه شادیلون

تکذیب تعطیلی کارخانه شادیلون

مدیر عامل کارخانه تولیدی و صنعتی شادیلون، اخبار منتشر شده در برخی سایت‌های اینترنتی و کانال‌های مجازی مبنی بر تعطیلی این واحد تولیدی را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی کارخانجات تولیدی و صنعتی شادیلون در سایت‌های اینترنتی و کانال‌های مجازی، شروین بادامچی، مدیرعامل این شرکت، با ارسال نامه‌ای این اخبار را تکذیب کرد.

در این نامه که خطاب به مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته شده، آمده است: این واحد تولیدی نه تنها تعطیل نیست، بلکه در حال حاضر با تمام ظرفیت خود و در چهار شیفت در حال فعالیت است.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی سایت‌های اینترنتی و کانال‌های مجازی منتقد دولت با دامن زدن به شایعاتی با موضوع تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور سعی دارند اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت، معدن، تولید، اشتغال و تجارت را زیر سئوال ببرند. این در حالی است که تنها در فاصله کوتاهی از انتشار این گونه شایعات، اخبار منتشر شده به صورت مستند تکذیب می‌شود.

کارخانجات تولیدی و صنعتی شادیلون در زمینه تولید انواع نخ‌های پلی‌استر تکسچرایزینگ، انواع پارچه‌های تریکوی پلی‌استر و مخلوط، پلی‌استر پنبه و پلی‌استر پنبه ورزشی، انواع پارچه‌های پلوش و کالای خواب فعالیت می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.