کد مطلب: ۲۸۲۸۰۲

تکذیب شایعه گرانی بنزین

تکذیب شایعه گرانی بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور بی‌اساس است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور بی‌اساس است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،​ سید محمدرضا موسوی خواه ­با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی افزود: اگر قرار به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در میان باشد وزارت نفت به ویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موضوع را اطلاع‌رسانی و با مردم در میان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ بحثی در رابطه با افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در سطح دولت و مجلس مطرح نبوده است گفت: موضوع مورد بحث فعلی راهکارهای کنترل مصرف سوخت و توزیع مناسب فرآورده‌های نفتی در سطح کارشناسان، سیاست‌گذاران و مسئولان بوده است.

موسوی‌خواه­­ ضمن تاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ منابع ارزی و انرژی در کشور وجود ندارد، افزود: هم‌اکنون وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی از قبیل بنزین، نفت گاز و نظایر این از شرایط بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

وی­ با اشاره به اینکه توزیع فرآورده‌های نفتی به‌وسیله نفتکش‌های جاده‌پیما از انبارهای این شرکت به اقصی نقاط کشور صورت می‌گیرد، ادامه داد: ترافیک‌های جاده‌ای و به تبع تردد و معطلی نفتکش‌ها در برخی ازمسیرهای مواصلاتی کشور در­هفته گذشته موجب تعطیلی موقت و گاه و بی‌گاه برخی از جایگاه‌های سوخت در شهرهای شمالی کشور مانند چالوس، نوشهر، تنکابن شده است.

مدیرعامل شرکت کلی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: این عامل ضمن دامن زدن به شایعات گسترده به خصوص گرانی قیمت بنزین در جامعه خیل عظیمی از مردم را به جایگاه‌های سوخت کشاند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.