خبر مهم:

کد مطلب: ۲۶۷۸۲۳

نادری:

تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شود

تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فشار نابسامانی‌های اقتصادی متوجه مردم شده است که توان تنفس را از دست داده‌اند. این فشار چنان بر مردم سنگینی می‌کند که موجی از نارضایتی و ناامیدی را به دنبال داشته است.

شهاب نادری در تذکری شفاهی به وزیر اقتصاد در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: باید پاسخ دهید که رییس گمرک کجاست؟ باید سریعا نسبت به اجرای مصوبه هیات دولت در موضوع بازارچه‌های مرزی و نقش آنان در اقتصاد مرزی اقدام کنید تا از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،نادری در ادامه نظام مدیریتی کشور را فلج خواند و گفت: انتظار ترمیم کابینه وجود دارد. تیم اقتصادی دولت باید عوض شود، دولت این مهم را به بهانه لایحه اصلاح ساختار رها کرده است. دولت متاسفانه از اقتصاد کشور خارج شده و به حاشیه رفته است. این حاشیه‌نشینی دولت منجر به نابسامانی در عرصه اقتصادی شده است.

وی افزود: فشار نابسامانی‌های اقتصادی متوجه مردم شده است که توان تنفس را از دست داده‌اند. این فشار چنان بر مردم سنگینی می‌کند که موجی از نارضایتی و ناامیدی را به دنبال داشته است. بی‌سامانی در بازارهای مختلف از جمله طلا، ارز و خودرو به جایی رسیده است که انگار نه دولتی وجود دارد و نه نظارتی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: در زمینه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد، امروز انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.