کد مطلب: ۳۱۷۱۵۴

ثبت برند STAR برای حضور قدرتمند شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازارهای جهانی

ثبت برند STAR برای حضور قدرتمند شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازارهای جهانی

مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از ثبت برند STAR برای حضور قدرتمند این شرکت در بازارهای جهانی خبر داد.

عماد زارعی با اشاره این موضوع که در شرایط فعلی ظرفیت بنزین تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس 36 میلیون لیتر بنزین در روز است، گفت: بی‌نیازی به واردات بنزین و تبدیل ایران به یکی از تولیدکنندگان اصلی بنزین در جهان یکی از اهداف ماست و تمام تلاش خود را برای نیل به این هدف به خرج داده‌ایم و امروز ایران نیازی به واردات بنزین ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس تاکید کرد: با توجه به اولویت نظام و دغدغه‌های دولت در راستای تسریع اهداف اقتصاد برون‌گرا و دانش‌بنیان و همچنین ضرورت تلاش برای بهبود رشد اقتصادی کشور و خروج از شرایط رکود باید سیاست‌ها به گونه‌ای باشد که تولیدکننده ایرانی بتواند در بازارهای جهانی رقابت کند.

وی ادامه داد: از این رو حمایت از توسعه شرکت‌های مدیریت صادرات تخصصی و ایجاد ارتباطات قوی بین آن‌ها باید به عنوان یکی از اولویت‌های جدی در دستور کار قرار گیرد.

زارعی گفت: بحث مدیریت نشان تجاری نیز یکی دیگر از پارامترهای تعیین‌کننده و مهم برای تصمیم‌گیری شرکت‌ها در حوزه صادرات است و شرکت نفت ستاره خلیج فارس با ثبت برند تجاری star برای فرآورده‌های تولیدی خود گامی مهم در این عرصه برداشته است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری کامل از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سال جاری و از طرفی با ساخت و راه اندازی فاز چهارم در سالهای آینده میزان تولید بنزین و همچنین گازوئیل افزایش می‌یابد و نه تنها در تامین داخلی این فرآورده های استراتژیک به خودکفایی می‌رسیم که امکان صادرات این محصولات نیز بیشتر می شود.

مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان کرد: در حال حاضر فرآورده گاز مایع‌ ( LPG ) مازاد بر مصرف داخلی تولید ‌و به همراه سایر فرآورده‌های نفتی از قبیل نفتای ترش، نفتای سبک، نفتای سنگین و … به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.