کد مطلب: ۶۲۸۲۲۳

مهلت ثبت‌نام آزمون قوه قضائیه + لینک ثبت‌نام

مهلت ثبت‌نام آزمون قوه قضائیه + لینک ثبت‌نام

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه: به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، مهلت ثبت نام در این آزمون فردا پایان می‌پذیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهلت ثبت نام در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ تا فردا پنجشنبه ۲۸ بهمن اعلام شد.

به نقل از ایسنا ، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، مهلت ثبت نام در این آزمون فردا پایان می‌پذیرد.

ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir است. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می‌شود با توجه به حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام را هرچه سریعتر به اتمام رسانند و از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی خودداری کنند.

کارت شرکت در آزمون از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در تهران و مراکز استان‌ها و با توجه به آمـار شـرکت کنندگان، حسب مورد در برخی از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

اعلامیه مرکز رسانه قوه قضاییه

چندی پیش طبق اعلامیه مرکز رسانه قوه قضاییه پیرامون جمعیت زیاد کیفری وارد شده به زندان‌ها در بخشنامه دادستانی کل کشور به دادستان‌های عمومی و انقلاب مرکز، آمده است:

از آنجا که براساس گزارش‌های رسیده و بازرسی‌های به عمل آمده، تعداد زیادی از جمعیت کیفری وارده به زندان‌ها را افرادی تشکیل می‌دهند که به صورت کوتاه‌مدت به ندامتگاه اعزام می‌شوند و تعداد قابل توجهی از این متهمان به علت عجز از معرفی کفیل یا وثیقه، اتمام وقت اداری یا تقارن با ایام تعطیل و طولانی شدن فرایند معرفی وثیقه ملکی و تشریفات ارزیابی و توقیف آن، به زندان معرفی می‌شوند.

لذا مقتضی است به منظور تسهیل فرایند پذیرش تأمین و پرهیز از بازداشت متهمان به علت عجز از معرفی کفیل یا ایداع وثیقه نقدی یا غیرمنقول و در راستای اعمال بند (خ) ماده ۲۱۷ قانون آیین دادرسی کیفری، با یادآوری تبصره ماده ۲۲۶ این قانون، نسبت به پذیرش وثایق معرفی شده از نوع اموال منقول نظیر خودرو و … اقدام شود و در مورد خودرو چنانچه ارزش متعارف آن به تشخیص مقام قضایی تکافوی میزان وثیقه صادره را بنماید با مراجعه وثیقه گذار و ملاحظه مدارک معتبر و احراز مالکیت وی، دستور توقیف صادر و خودرو با مسئولیت وثیقه گذار به پارکینگ‌های مجاز معرفی و قبض مربوط در پرونده نگهداری و قرار قبولی وثیقه صادر شود. بدیهی است در این حالت مفاد ماده ۲۲۰ قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص تبدیل تامین اعم از کفالت یا وثیقه نیز مجری خواهد بود.

link name="خودرو هم وثیقه شد" url="https://tejaratnews.com/%d8%b3%d9%86%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%ab%db%8c%d9%82%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af%d8%9f" ]

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.