کد مطلب: ۶۴۲۵۷۲

نحوه ثبت‌نام راننده موتورسوار اسنپ‌باکس

نحوه ثبت‌نام راننده موتورسوار اسنپ‌باکس

یکی از راه های درآمدزایی از موتورسیکلت پیوستن به گروه بزرگ اسنپ از طریق ثبت نام راننده موتور سوار اسنپ باکس است.

اگر در اینجا حضور دارید به احتمال زیاد تصمیم گرفته‌اید که به عنوان یک راننده موتور مشغول به کار شوید. اما آیا به این فکر کرده‌اید که قرار است برای چه کسی کار کنید؟ برخی از افراد دوست دارند فعالیت خوداشتغالی داشته باشند که البته درآمد این گروه از افراد نسبت به موتورسوارانی که برای دیگر مراکز کار می کنند معمولاً کمتر است، زیرا پیدا کردن مسافر چندان ساده نخواهد بود.

اما به عنوان کسی که قرار است در یک مکان معتبر مشغول به کار شود، یکی از بهترین انتخاب ها پیوستن به تیم اسنپ باکس است. اسنپ باکس یکی از خدمات ارائه شده از سوی شرکت اسنپ است که در زمینه حمل بار فعالیت می کند.

مراحل ثبت نام راننده موتور سوار اسنپ باکس

اگر قصد دارید یک منبع درآمد مطمئن داشته باشید و از موتور خود درآمدزایی خوبی کنید، بهترین پیشنهاد عضویت در اسنپ باکس است. برای پیوستن به این تیم باید مراحل ثبت نام راننده موتور سوار اسنپ باکس را به یکی از دو شیوه حضوری و غیرحضوری انجام دهید. در شیوه غیرحضوری ثبت نام در ابتدا به صورت اینترنتی خواهد بود که بعد از ورود به سایت اصلی با وارد کردن شماره، اطلاعات هویتی و نام شهر خود یکی یکی مراحل ثبت نام را طی می کنید.

اما یک راه دیگر برای عضویت در اسنپ باکس ثبت‌نام از طریق بازاریاب‌های میدانی مستقر در سطح شهر شماست. در هر دو صورت باید اسناد و مدارک هویتی و آنچه از شما خواسته می شود را برای بررسی های لازم در اختیار مجموعه قرار دهید.

الزامات لازم برای عضویت در اسنپ باکس

برای اینکه بتوانید مراحل ثبت نام راننده موتور سوار اسنپ باکس را به خوبی طی کنید، باید اسناد و مدارک خواسته شده از سوی این مجموعه را با خود به همراه داشته باشید. البته پیوستن به این مجموعه کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست. کافی است مدارک قانونی و هویتی خود را به همراه گواهینامه معتبر به مجموعه ارائه دهید. البته داشتن ۱۸ سال سن و بهره‌مندی از یک گوشی هوشمند برای برقراری ارتباط با شرکت هم از دیگر الزامات معمول عضویت در این مجموعه خواهد بود.

مدارک خواسته شده شامل یک مدرک شناسایی، مدارک موتورسیکلت مثل کارت آن، ارائه سفته ۱۰ میلیونی برای اطمینان از امانت داری و اصل بیمه نامه موتور خواهد بود.

مزایای پیوستن به گروه اسنپ باکس

حالا که با مراحل عضویت و ثبت نام در اسنپ باکس آشنا شدید، شاید دوست داشته باشید درباره مزیت کار با این مجموعه هم اطلاعاتی به دست آورید. قبل از هر چیز باید این مسئله را عنوان کنیم که بعد از شروع به کار در اسنپ باکس می توانید به عضویت باکس کلاب درآیید. باکس کلاب در اصل همان باشگاه رانندگان اسنپ باکس است که خدمات متنوعی را به رانندگان خود ارائه می دهد. در ادامه مزیت کار با اسنپ باکس و عضویت در باکس کلاب را به شما معرفی می کنیم.

۱٫بیمه

یکی از بهترین مزیت های عضویت در باکس کلاب استفاده از بیمه این باشگاه است. یکی از معضلات اصلی موتور سواران شاغل بحث امنیت آنهاست. به همین دلیل مسئولین اسنپ تصمیم گرفته‌اند که به وسیله مشاوره با سرویس های درمانی خدمات سلامتی و بیمه را در اختیار رانندگان موتور خود قرار دهند.

۲٫ تجهیز موتورسیکلت

یکی دیگر از مشکلاتی که اغلب موتورسواران پس از مدتی با آن روبه‌رو می شوند، بحث استهلاک این وسیله نقلیه است که می تواند منجر به بالا رفتن هزینه ها شود. با عضویت در مجموعه باکس کلاب نیز تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی فعالیت خود و درآمدزایی از این طریق تمرکز کنید. زیرا تجهیز موتور شما کار ساده و کم هزینه‌تری خواهد شد.

۳٫ استفاده از خدمات ویژه

زمانی که به گروه باشگاه رانندگان اسنپ باکس می پیوندید، می توانید از برخی از خدمات ویژه این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. برای مثال یکی از این خدمات ارائه کوپن های تخفیف برای استفاده از خدمات تفریحی ویژه رانندگان اسنپ است.

۴٫ درآمد مطمئن

از دیگر مزایای عضویت در باکس کلاب می توانیم به اطمینان از کسب درآمد مطمئن اشاره کنیم. بر خلاف سایر مشاغل مرتبط با موتور که به صورت آزاد فعال هستند و میزان درآمد آن ها متغیر خواهد بود، درآمد شما از طریق اسنپ باکس تضمین شده است.

جمع بندی

ثبت نام راننده موتور سوار اسنپ باکس موضوعی بود که امروز به بررسی آن پرداختیم. برای استفاده از مزایای عضویت در اسنپ باکس همین که راننده خوبی باشید و گواهینامه مخصوص موتور را دریافت کرده باشید کفایت می کند. در صورتی که قصد دارید درآمدزایی خود از طریق موتور را شروع کنید، دقیقاً مانند آنچه در مقاله گفته شد، مراحل ثبت نام در اسنپ باکس را طی کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال نیز می توانید با مرکز پشتیبانی فعال مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا پیرونظر

    اقا کار مارو پیگیری کنید چرا باید یک هفته صبر کنم تا بتونم کارکنم یکی جواب مارو درست بده نکه هرکی ی چیزی میگه

    • ناشناس

      سلام خوبه واسه تو یه هفتس من یه ماهه ثبت نام کردم میگن باید اسنپت لغو بشه تا اسنپ باکس فعال اخرشم خیچی ب هیچی

  • ناشناس

    برای ثبت نام اسنپ باکس معرف خواسته شد ه این به چه بمنظوریه؟

  • مهدی سقازاده مقدم

    خوب

    • ناشناس

      سلام،اگه بخوایم انصراف بدیم از اسنپ باکس،باید چیکار کنیم،موتورمو فروختم نمیخوام از پلاک موتورم استفاده بشه،

  • علی

    عالی هستش

  • اکبری

    سلام منتظر خبرتون میمونن

  • ناشناس

    گواهی نامه موتور هم میخواد؟

    • ناشناس

      ببخشی گواهینامه متور ندارم میشه

  • ناشناس

    سلام،اگه بخوایم انصراف بدیم از اسنپ باکس،باید چیکار کنیم،موتورمو فروختم نمیخوام از پلاک موتورم استفاده بشه،

  • سیدعباس روئیائی

    باسلام .من قبلا اسنپ سواری بودم وخداوکیلی کلی درآمدداشتم .الان باموتور میخوام شروع کنم .ونیازبه راهنمایی دارم

  • ابوذر

    سلام من موتور وگواهینامه دارم بیمه ندارم واینکه چراسفته میخواین من میتونم بدون سفته ثبتنام کنم؟

  • مهرداد نادری فر

    سلام،بنده میخواهم در اسنپ باکس ثبت نام کنم ولی گواهینامه ندارم ولی بیمه،سند موتور دارم،البته در اولین فرصت اقدام به دریافت گواهینامه موتور خواهم کرد