کد مطلب: ۶۳۲۵۱۸

هرآنچه راجع به ثبت نام راننده و ناوگان اسنپ باید بدانید

هرآنچه راجع به ثبت نام راننده و ناوگان اسنپ باید بدانید

برای شما هم سؤال است که چه کسانی می توانند در اسنپ ثبت نام کنند؟ ثبت نام در اسنپ اصلاً شرایط سخت و پیچیده ای ندارد. همین که دارای سن قانونی باشید و چند ماهی از گرفتن گواهینامه شما گذشته باشد، برای عضویت در این مجموعه کافی است.

از مراحل ثبت نام راننده موتور و سواری اسنپ چه می دانید؟ آیا شما هم دوست دارید در لیست باشگاه چند هزار نفری اسنپ رانندگان قرار بگیرید و از مزایای این عضویت استفاده کنید؟ از آنجایی که تقاضا برای تاکسی اینترنتی زیاد است و این تقاضا هم روز به روز افزایش پیدا می کند، مجموعه اسنپ به صورت مداوم در شهرهای مختلف کشور اقدام به جذب راننده ماشین و موتور می کند.

از مزایای کار کردن در این سامانه هوشمند حمل و نقل نسبت به سایر مشاغل مشابه مثل تاکسی سرویس سنتی این است که این کار انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد. بنابراین شما می توانید متناسب با خواست خود از آن درآمدزایی کنید. این انعطاف پذیری هم برای ساعات کار شما وجود خواهد داشت و هم در تعداد سرویس هایی که قرار است دریافت کنید، لحاظ می شود.

شرایط ثبت نام راننده اسنپ

برای شما هم سؤال است که چه کسانی می توانند در اسنپ ثبت نام کنند؟ ثبت نام در اسنپ اصلاً شرایط سخت و پیچیده ای ندارد. همین که دارای سن قانونی باشید و چند ماهی از گرفتن گواهینامه شما گذشته باشد، برای عضویت در این مجموعه کافی است.

البته خودروی شما هم باید دارای یک سری شرایط معمول باشد تا بتوانید از آن در این مسیر درآمدزایی کنید. برای مثال همراه داشتن برگ سبز خودرو، برگه معاینه فنی در صورتی که سال ساخت خودرو شما بیش از ۵ سال باشد و یک بیمه نامه معتبر از جمله این شرایط است.

البته ناگفته نماند که رفتار شما هم به صورت مداوم در این مجموعه ارزیابی می شود. زیرا شیوه رفتاری که در قبال مسافران در پیش می گیرید به نوعی اعتبار اسنپ محسوب می شود. رفتار شما به قدری برای مجموعه اسنپ دارای اهمیت است که به رانندگانی که بتوانند رضایت مسافران را جلب کرده و امتیاز بالا بگیرند، طرح های تشویقی خاصی ارائه می شود. پس قبل از ثبت نام در اسنپ حتماً از داشتن شرایط لازم اطمینان حاصل کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در اسنپ

استخدام راننده در اسنپ نیاز به ارائه مدارک خاصی دارد. البته این مدارک باید پس از پذیرش در مصاحبه در مرحله پایانی ثبت نام، هنگام حضور در دفاتر همراه شما باشند. این اسناد شامل موارد زیر می شوند:

  • مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه کپی از شناسنامه
  • داشتن گواهینامه
  • همراه داشتن معاینه فنی خودرو
  • ارائه سند اتومبیل
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • ارائه یک قطعه عکس
  • ارائه یکی از قبوض آب، برق یا تلفن از محل سکونت فعلی

نحوه ثبت نام رانندگان اسنپ

برای عضویت در گروه رانندگان اسنپ می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام کنید. البته اگر در پایتخت زندگی می کنید نیز می توانید با سر زدن به یکی از دفاتر سیار این مجموعه به صورت مستقیم اقدام به عضویت در این گروه کنید. به طور کلی باید پیش ثبت نام خود را در سایت انجام داده و پس از تعیین زمان مصاحبه در صورت پذیرش به یکی از دفاتر این مجموعه در شهر خود مراجعه کنید تا مراحل تکمیلی ثبت نام را انجام دهید.

  1. برای ثبت نام راننده اسنپ به صفحه رانندگان اسنپ مراجعه کنید.
  2. در بخشی از بالای سایت با عبارت ثبت نام مواجه می شوید. روی این بخش کلیک کنید.
  3. اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره همراه، شماره پلاک اتومبیل و جنسیت شما خواهد بود.
  4. بعد از پر کردن باکس های خواسته شده روی آیکن «ارسال اطلاعات» کلیک کنید.
  5. در انتها که از ارسال اطلاعات مطمئن شدید باید منتظر بمانید تا کارکنان تاکسی اینترنتی اسنپ برای تعیین تاریخ و ساعت مصاحبه قرار ملاقاتی با شما ترتیب دهند.

مزایای عضویت در تاکسی آنلاین اسنپ

012

هیچ می دانستید که می توانید بعد از طی کردن مراحل ثبت نام راننده اسنپ علاوه بر درآمدزایی، طی شرایط خاصی از تسهیلات این مجموعه استفاده کنید؟ همه رانندگان می توانند از این طرح ها استفاده کنند، هر چند این تسهیلات بیشتر به سود اعضای فعال است. اگرچه در ادامه به معرفی برخی از این طرح های تشویقی می پردازیم، اما برای اطلاع دقیق تر از آن ها حتماً اپلیکیشن رانندگان اسنپ را نصب کنید.

  • دریافت پاداش از سوی رانندگانی که در یک مدت زمان معین تعداد معینی سرویس سفر انجام می دهند.
  • عدم دریافت کمیسیون در مدت محدود برای رانندگانی که از یک تعداد معین بیشتر سرویس سفر می گیرند.
  • خدمات پزشکی و دندانپزشکی در برخی از شهرهای مشخص زیر نظر برخی از پزشکان با تخفیف انجام می شود.
  • خدمات مربوط به خودرو از جمله خدمات مکانیکی، معاینه فنی و خرید تجهیزات خودرو در برخی از شهرها با مراکز طرف قرارداد اسنپ با تخفیف همراه خواهد بود.

علاوه بر موارد بالا در بسیاری از شهرهای کشور امکانات رفاهی و آموزشی فراوانی وجود دارد که هر راننده با توجه به نیاز خود می تواند از آن ها استفاده کند. برای مثال خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید انواع پوشاک با تخفیف و تسهیلات خرید لوازم جانبی موبایل برخی از این طرح ها هستند. برای اطلاعات کامل درباره اسم شهر و تسهیلات مورد نظر به اسنپ کلاب مراجعه کنید.

قوانین انضباطی برای کاربران راننده اسنپ

مجموعه اسنپ هم مانند هر سازمان گسترده دیگری قوانین و مقررات مختص به خود را دارد. این قوانین هم برای مسافران و هم برای رانندگان به صورت جداگانه تعیین شده است تا موجب رضایت تمامی طرفین چه شرکت، چه راننده و چه مسافر شود. از جمله قوانین اسنپ برای رانندگان موارد زیر خواهد بود.

  • سفرهای خود را بیش از اندازه مجاز لغو نکنید. در چنین شرایطی و با بی توجهی به اخطار مجموعه ممکن است با جریمه مسدود شدن به شکل موقت یا دائم مواجه شوید.
  • هیچ وقت با خودرویی فعالیت نکنید که اطلاعات آن را در سامانه اسنپ ثبت نکرده اید. این کار از خطوط قرمز اسنپ است و تخطی از آن می تواند منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود.
  • مسافر را دقیقاً در مقصد مورد نظر وی پیاده کنید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.
  • در اسنپ پرداخت هزینه به دو صورت نقدی و به شکل آنلاین قابل انجام خواهد بود. بنابراین بسته به تمایل مسافر عمل کنید. عدم داشتن تراکنش به صورت مداوم در اپلیکیشن مجموعه ممکن است منجر به جریمه موقت یا دائم شما شود.

https://digitalsignup.snapp.ir/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من عضو اسنپ شدم ولی هیچ هزینه ای در رابطه با حق عضویت برای من واریز نشد

  • هادی

    با سلام ،سوال بنده اینه که برای ثبت نام حتما باید کارت ماشین به اسم راننده باشه؟ممنون میشم از جوابتون

    • ناشناس

      دقیقا منم واسه جواب این سوال اینجا هستم که متاسفانه هیچ کس جواب نداده🙁

  • ناشناس

    سلام.ثبت نام اولیه را انجام داده ام از کجا اطمینان ثبت نام را مطمٔن شوم و چند روز طول میکشد کاربری فعال شود ؟ با سپاس

  • ناشناس

    سلام فرزند من امشب با یک پراید اسنپ مواجه شده که از او خواسته درخواست اسنپو بزند تا تراکنشش به تعداد معین برسد و او بتواند به خانه برود .فرزندم گفته است که من نمی خواهم سوار شوم وپولی هم ندارم منزلم نزدیک است ایشان گفته اشکال ندارد یک آدرس که می گویم بزن .ایشان برای کمک به وی درخواست اسنپ زده و خودش پیاده به منزل می آید و در مسیر راننده زنگ زده و گفته است الان برایت آنلاین محاسبه می شود درخواست پرداخت نقدی بده .حالا من نگرانم نکند راننده کار خلافی انجام داده و برای اثبات ابن که نبوده این درخواست را داده است .لطفاً راهنمایی کنید .

    • ناشناس

      سلام نگران نباشید اسنپ با جی پی اس موقعیت راننده ها رو ثبت میکنه از هر مسیری رفته باشه و هرجال توقف کرده باشه مشخصه, کار خلاف همین کاری بوده که کرده که اسنپ رو دور بزنه و پول سفر های مشخص رو بگیره ولی مشکلی برای پسر شما پیش نمیاد

  • پوریا

    با عرض سلام ماشین بردارم دست منه مدارک کامل گواهینامه خودم و و...تکمیل ولی باید سیم کارتم بنام مالک باشه یا با سیم کارت خودمم میشه ثبت نام کرد چون برادرم خارح کشور

  • پوریا

    سیم کارت باید با مشخصات مالک خودرو یکی باشه برای ثبت نام غیر حضوری یا اینکه میشه مثلا مالک برادرم خودرو دست منه سیم کارت اون باید باشه یا مال خودم مقدوره ثبت نام