کد مطلب: ۴۵۲۷۶۹

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ملی از ١٣ خرداد

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ملی از ١٣ خرداد

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازى در مکاتبه‌اى با مدیران کل راه و شهرسازى استان‌ها، روند تکمیل مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول و تکمیل ثبت‌نام‌هاى پیامکى مرحله دوم اقدام ملى مسکن را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازى در نامه‌اى به مدیران کل راه و شهرسازى، روند تکمیل مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول و تکمیل ثبت‌نام‌هاى پیامکى مرحله دوم اقدام ملى مسکن را اعلام کرد.

در این ابلاغیه آمده است: نظر به ثبت‌نام مرحله اول و دوم طرح اقدام ملى مسکن و در راستاى تکمیل ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملى مسکن در این دو مرحله، به اطلاع مى‌رساند اقدامات زیر از تاریخ ٣ خرداد ٩٩ از طریق سامانه در حال انجام است. مقتضى است نسبت به اطلاع‌رسانى مورد نیاز به متقاضیان در خصوص موارد ذیل اقدامات لازم انجام گیرد.

۱- متقاضیان تاییدشده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملى مسکن که به هر دلیلى مدارک موردنیاز را به ادارات کل راه و شهرسازى استان‌ها تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملى مسکن بارگذارى نکرده‌اند از روز یکشنبه ٣ خرداد ٩٩ تا اطلاع ثانوى و بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملى مسکن، مى‌توانند با مراجعه به بخش "پیگیرى درخواست" در سایت http://tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

شایان ذکر است زمان مراجعه هر متقاضى جهت بارگذارى مدارک از طریق پیامک به آنها اعلام مى‌شود. لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذارى مدارک کنند.

خاطرنشان مى‌شود ضرورى است نسبت به اطلاع‌رسانى موارد فوق از طریق رسانه‌هاى عمومى و سایر طرق ممکن به کلیه متقاضیان تاییدشده مرحله اول که تاکنون مدارک مربوطه را بارگذارى نکرده‌اند خصوصا افرادى که به دلیل شیوع کرونا، امکان بارگذارى نداشته‌اند، اقدامات لازم انجام شود.

٢- کلیه متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله دوم ثبت‌نام و نیز افرادى که به دلیل شرایط فاصله‌گذارى اجتماعى ناشى از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملى خود را به سامانه پیامکى طرح اقدام ملى مسکن ارسال کرده‌اند براى ثبت‌نام و بارگذارى مدارک از روز سه‌شنبه ١٣ خرداد ٩٩ تا اطلاع ثانوى، مى‌توانند با مراجعه به بهش "پیگیرى درخواست" در سامانه طرح اقدام ملى مسکن به نشانى http://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

٣- لازم به ذکر است، زمان‌بندى ویرایش اطلاعات ثبت‌نامى متقاضیان مرحله اول و دوم، زمان‌بندى ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمان‌بندى بارگذارى مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز جهت اطلاع‌رسانى لازم، متعاقبا اعلام مى‌شود.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام کد بیست و چهار رقمی اولیه برای من امده که ثبت نام شدید ولی از پیامک دوم خبری نیست چه باید کرد

    • ناشناس

      مرحله دو کی معلوم میشه

    • ناشناس

      پیامک مرحله دوم برای ما نیومد چرا

  • ناشناس

    سلام من بیست ساله که اجاره نشین هستم اما گفتتن در مرحله اول ثبت نام ۳۰ میلیون پول باید پرداخت کنیم این شرایط سخته ما نتونستیم ثبت نام کنیم با سه بچه هم به زور خونه اجاره به ما می دهند چکار کنیم آیا دوباره ثبت نام برای ما که جا موندیم وجود داره؟

    • Raha

      اصلا برای ما همون اول هم ثبت نشد شانسیه مرحله دوم هم هرچی زدیم ثبت نشد الان از دوستان دیروزثبت نام کردن ثبت شده براشون

  • ناشناس

    سلام پس چرا سایت بسته مبشه واسه ثبت نام

  • ناشناس

    من اصلا ثبت نام نکردم میتونم پیامک بفرسم وبرای اولین بار ثبتنام کنم

  • حسین رضایی

    من میخوام ثبت نام کنم بلد نیستم

  • ناشناس

    سلام تائید شده ها کی وچگونه اعلام میشود
    مبلغ سی میلیون تومان کی باید واریز کنیم

  • مرتضی

    سلام،الان مدت 45سالی که ازخداعمرگرفتم همچنان مستاجرهستیم که هستیم،،یعنی میشه روزی بشه که بگن ماهم جزوان دسته ازافرادی هستیم که صاحبخانه شدیم وازمستاجری راحت شدیم

  • ناشناس

    چجوری ثبت نام کنیم خواهشا راهنمایی کنید

  • یکی از این مردم درد کشیده

    سلام من ثبت نام کردم اما هنوز پیامای نیامده

  • اشرف یزدانی

    سلام من ثبت نام کردم ولی پولم برای واریز کردن بانک مسکن هنوز اماده نشده چون وام گرفتم. لطفا زمان واریزی رو تمدید کنید. ممنونم