به گزارش تجارت نیوز، مهدی چمران صبح امروز برای شرکت درانتخابات شورای هفتم شهر تهران ثبت نام کرد.
رییس شورای شهر تهران پس از ثبت نام از تمامی متخصصان حوزه شهری دعوت به عمل آورد برای پیشرفت و سربلندی تهران در این انتخابات شرکت کنند.
وی اظهار امیدواری کرد تیمی کارآمد، متخصص و متعهد مسیر خدمت به مردم در شهر تهران را به نحو مناسب تری به مرد ارائه دهند.
منبع: ایسنا
هیچ جالب نیست و مایه تاسف و تاثر است…
سئوال :
اگر ایشان کارایی دارد ، ۴ ساعت در ماه استفاده از ایشان به دلیل کبر سن کافی است ،
به آخرت خود بپردازید و فضا را برای جوانان پر انرژی بدهید و از راهنمایی بهرمند سازید
نمی خواد بازنشست بشه؟