کد مطلب: ۴۴۲۱۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سازمان برنامه و بودجه تکذیب کرد / هنوز ثبت نام وام کرونا مشخص نشده است

سازمان برنامه و بودجه تکذیب کرد / هنوز ثبت نام وام کرونا مشخص نشده است

بسیاری از رسانه‌ها سامانه هدفمندی و سامانه رفاهی را به عنوان محل ثبت درخواست وام یک تا دو میلیون تومانی کرونا معرفی کردند که سخنگو سازمان برنامه و بودجه این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از رسانه‌ها سامانه هدفمندسازی و رفاهی را به عنوان محل ثبت درخواست وام یک تا دو میلیون تومانی کرونا معرفی کردند که سخنگو سازمان برنامه و بودجه این موضوع را تکذیب کرد.

مهدی قمصریان در این خصوص به ایرنا گفت: امروز به اشتباه به نقل از رییس سازمان برنامه و بودجه اینگونه بیان شده است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند که اینگونه نیست و سایت محل ثبت نام هنوز اعلام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه، هیچ نامی از سایت سازمان هدفمندی یارانه ها برده نشده است. همچنین هنوز زمان ثبت نام متقاضیان این وام نیز مشخص نشده است.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه افزود: هر زمان که سایت ثبت نام، زمان و سازوکار ثبت نام متقاضیان این وام تعیین شده، درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، چند روز قبل اعلام کرد: سرپرست خانوار تمام ۲۳ میلیون خانواری که یارانه نقدی می‌گیرند می‌تواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده کنند. بر این اساس متقاضیان می‌تواند بدون آنکه مراجعه‌ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند.(تسنیم)

رئیس جمهور نیز در روز ۱۸ فروردین با اشاره به مصوبه درباره اعتباری که به خانوارها تعلق می‌گیرد، گفت: حدود ۲۳ میلیون خانوار یارانه ماهانه دریافت می‌کنند، یک اعتبار یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند که به تدریج و البته از ماه‌های بعد از یارانه ماهانه آنها در طول ۲۴ ماه کسر می‌شود.(ایرنا)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کمکم کنید لطفا من برای ثبت نام وام یک میلیونی به سایت هدفمندی یارانه رفتم و اشتباه گزینه اهدا یارانه را زدم .یعنی یارانه ام را قطع میکنند .من توان خرید نان را هم ندارم شما بگویید چه کنم راه چاره ایی دارد

  • م

    بعداز اعلام خیلی ها توی سایت ثبت نام کردن،و فقط گزینه اهدایارانه داشت،الان تکلیف چیه،اون پول ناچیز یارانه ما به اشتباه حذف نشه،وقتی تکلیفتون مشخص نیست چرا باعث سردرگمی ما میشین

    • ناشناس

      سلام.طور به خدا بگید الان اونایی که اشتباها گزینه اهدا یارانه یا انصراف رو زدن چی میشه.توی این اوضاع یارانمون قطع نکنن.دیشب ازنگرانی واسترس خوابمون نبرد.راهنمایی کنید تا ازنگرانی دربیاییم.

  • ناشناس

    ماهایی که اشتباه گزینه اهدا رو تکمیل کردیم تکلیف چی میشه واقعا اشتباه شده دولت ی فکری بکنه

  • ناشناس

    من اشتباها گزینه اهدا یارانه رو زدم توروخدا برامون مشکلی برا یارانه بوجود نیاد توروخدا پیگیری کنید