کد مطلب: ۴۱۴۵۹۱

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/۱۳

ثبات قیمت خودرو در روز ارزانی دلار / فقط پراید ۲۰۰ هزار تومان گران شد+جدول قیمت‌ها

ثبات قیمت خودرو در روز ارزانی دلار / فقط پراید 200 هزار تومان گران شد+جدول قیمت‌ها

در روز ارزانی دلار پس از گرانی‌های پی در پی آن، قیمت انواع خودرو تغییر خاصی نکرد. مقایسه اولین لیست از قیمت انواع خودرو در امروز با اولین لیست دیروز نشان می‌دهد تنها قیمت پراید نوسان 100 تا 200 هزار تومانی داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از هشت صبح روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

به نظر می‌رسد در روز ارزانی دلار پس از گرانی‌های پی در پی آن، قیمت انواع خودرو تغییر خاصی نکرد.

مقایسه اولین لیست از قیمت انواع خودرو در امروز با اولین لیست دیروز نشان می‌دهد تنها قیمت پراید نوسان 100 تا 200 هزار تومانی داشت. قیمت سایپا 111(سفید) در امروز با 100 هزار تومان افزایش به 52.9 میلیون تومان در بازار رسیده و قیمت سایپا 111 (تنوع رنگ) هم با 200 هزار تومان افزایش قیمت، 53.3 میلیون تومان قیمت خورده است.

1 21

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در بازار و کارخانه 1 22 قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و کارخانه

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسانی که با این قیمت ها خودرو میخرند واقعا هم به خودشون هم به همه ی هموطناشون دارن خیانت میکنن..غیرت کجا رفته بخدا …کی میخاد به داده این مردمه بدبخت برسه چرا کسی رسیدگی نمیکنه .چرا آقایه رییسی که شد رییس قوه قضا قیمت خودرو اومد پایین هنوزم که همون آقایه رییسی سره کار هستن پسسسسس چرا قیمت ها مجددا سر به فلک کشید ..پس معلوم میشه که دیگه نمیتونن جلوشو بگیرن ..خدایا خودت رحمی به حالا ما جوونا بکن ما چه گناهی کردیم اوله زندگی باید اینطوری به سرمون بیاد که حسرت داشتن همه چیز به دلمون بمونه