خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۲۲۳۹

چه کسانی در ساعات منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند؟

چه کسانی در ساعات منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند؟

استاندار تهران شرایط جریمه نشدن در ساعات منع تردد شبانه را برای افرادی که به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، تشریح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انوشیروان محسنی با در تشریح جریمه نشدن خودروی افرادی که در ساعات منع تردد شبانه برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون شبانه روزی مراجعه می کنند، گفت: محدودیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد اما کسانی که برای واکسیناسیون در ساعات ممنوعیت تردد شبانه به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، جریمه نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: افرادی که در ساعات منع تردد شبانه به مراکز مراجعه می‌کنند باید شماره پلاک خودرو را به مراکز واکسیناسیون اعلام کنند و این مراکز اسامی و پلاک را به پلیس راهور ارایه می‌دهند و از طرح محدودیت تردد شبانه در همان شب مستثنی می‌شوند ( ایسنا ).

منع تردد ادامه دارد

چندی پیش وزیر کشور دلیل برقراری منع تردد را وضعیت بد کرونایی اعلام کرد و گفت که تا زمان کاهش آمار ادامه می‌یابد.

احمد وحیدی در این مورد توضیح داد: منع تردد به دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده است و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است، تا وقتی وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد.

وی در مورد جریمه نشدن در ساعات منع تردد شبانه با بیان این که با هماهنگی که انجام گرفته، کسانی که می‌خواهند واکسن بزنند در ساعات منع عبور و مرور جریمه نخواهند شد، یادآور شد: می‌خواهیم که در فرصت نزدیک این منع برداشته شود. این منع برای بهبود وضعیت مردم است تا مشکل کرونا زودتر حل شود ( برنا ).

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل‌ونقل تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نیما

    ملت را جوک فرض کردید مرکز واکسیناسیون صبح از ساعت 8یا 9 صبح شروع به زدن میکنن هنوز به ساعت 12 ظهر نرسیده برمیگردن میگن واکسن تمام شد. اون وقت کدوم مرکز شبانه واکسن که هرکی مراجعه کنه جریمه اون شب نمیشه بابا لااقل دروغ وقمپز در مبکنید باهم هماهنگ کنید که این جور سوتی ندید این آقای رییس ویا فرمانده بیاد اعلام کنه فقط یک جا نام ببره که شبانه واکسن میزنن اصلا کجا کره خاکی دیدید که واکسن را شب بزنن اونی که شب میزنن واکسن نیست

  • ناشناس

    اعلام کردندمنع ترددندارن بس کنیدلطفا خسته شدیم روزهاهمه جاهستیم شبها قرنطینه افت داره والا

  • ناشناس

    بله درسته این برا خود شما مسئولین هم هست

  • ناشناس

    جریمه های کرونایی باید بخشیده شود چون الکی مردم بیچاره جریمه شدن

  • علیسام

    خوب برا خودتون کاسبی درست کردین تو این اوضاع اسفبار مردم شما هم شدین قوز بالاقوز ….ماشالله به تدبیرتون

  • علیسام

    ملت با اندازه کافی بدبختی‌میکشن …..اقای مسول

  • ناشناس

    باسلام، بنده ک دیشب با توجه ب بیماری نارسایی قلبی و حال بد توسط خودرو یکی از بستگان ب اورژانس بیمارستان قلب منتقل شدم ، افراد امثال بنده ، چرا باید جریمه شوند، لطفا راهکاری در نظر گرفته شود.

  • یه بدبخت

    خداوکیلی دوست دارم ببینم کی نشسته فکر کرده همچین تدبیری اندیشیده خیلی به خودش فشار آورده یعنی از ده جا ترک برداشته خب مجبورید فک و فامیل بزارین راس کار . دو تا آدم باسواد بزارین خب . یه نفر که درست فکر میکنه ناسلامتی معیشت 85 میلیون نفر دستشه با یه تصمیم سرسری . کرونا فقط شب میاد بیرون ایا خفاشه . ایا روزا میترسه بیاد . اخه مرد حسابی و اون عقل کلی که همچین تصمصیمی میگیری چند نفر کارشون شبها هست مجبورن دیر برگردن خونه .منی که عکاسی دارم و شب میرم برای تصویر برداری باید ساعت 9 جم کنم بیام خونه یا اصلا کار نگیریم گشنگی بمیریم تو این مملکت با این وضع اقتصادی شبی هم باید دویست تومن بدیم به بی تدبیری آقایان چه غلطی کردیم چه گناهای کردیم که باید اینجوری تاوان پس بدیم . خدیا خودت ظهور کن

  • ناشناس

    خیلی مسخره تاثیری نداره این طرح الکی. فقط برا جریمه کردن مردمه. روزا تردد کنی کرونا نمیگیری شب میگیری خخخخخخخخخخخخخخ

  • ناشناس

    بنده پیمانکار ساختمان هستم و بتن روز نمیزارن بیاد شبها مجبورم بتن بریزم و در برگشت جریمه میشم به کی باید دردمان را بگیم